مانیتور جدید ایسوس

مانیتورهای گیمینگ TUF به‌همراه نمایشگر قابل حمل ZenScreen ایسوس به نمایشگاه CES 2023 رسیدند

مانیتورهای گیمینگ TUF ایسوس با نرخ پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه، در کنار نمایشگرهای قابل حمل ZenScreen طی رویداد CES 2023 به‌نمایش درآمدند.

ایسوس در جریان رویداد CES 2023 از چهار مانیتور جدید گیمینگ ROG رونمایی کرد که شامل یک نسخه با نمایشگر 540 هرتز 24 اینچی و یک نمونه غول‌پیکر 49 اینچی با وضوح 4K است. این شرکت روز گذشته با اضافه کردن دو مدل جدید به خانواده گیمینگ TUF و دو مانیتور قابل حمل از سری Zenscreen، از گسترش خط تولید محصولات خود خبر داد.

مانیتورهای گیمینگ TUF ایسوس

اولین مورد، مانیتور گیمینگ TUF VG32UQA1A نام دارد که از پنل 31.5 اینچی با وضوح 4K و رابط HDMI 2.1 برخوردار است. از آنجاکه این پنل برای گیمرها طراحی شده است، نرخ رفرش 144 هرتز را ارائه می‌دهد که از طریق اورکلاک تا 160 هرتز قابل افزایش است. علاوه بر این، طبق ادعای ایسوس، زمان پاسخ‌گویی این مانیتور تنها 1 میلی‌ثانیه خواهد بود و از دو فناوری AMD FreeSync Premium و Extreme Low Motion Blur پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ TUF ایسوس

دومین مدل از این خانواده، مانیتور TUF Gaming VG27AQML1A نام گرفته که ابعادی 27 اینچی با وضوح QHD دارد. این محصول نیز براساس ادعای ایسوس پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه‌ای دارد و علاوه بر پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium و امکان سازگاری با DisplayHDR 400، از پوشش 99 درصدی طیف رنگی sRGB برخوردار است. در بخش اتصال نیز این مانیتور از درگاه‌های HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4 به‌همراه هاب USB داخلی برخوردار است.

نمایشگرهای قابل حمل ZenScreen

ایسوس در زمینه تولید مانیتورهای قابل حمل نیز شناخته شده است و دو مدل جدید از این سبک را تحت نام‌های ZenScreen MB16QHG و ZenScreen MB17AHG به خط تولید خود اضافه کرده است. در حالی‌که نرخ نوسازی اکثر مانیتورهای قابل حمل بازار به 60 هرتز محدود شده است، اما مدل 16 اینچی MB16QHG نمایشگر 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، مانیتور مذکور 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از فناوری DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کند.

مانیتور قابل حمل ZenScreen ایسوس

مانیتور قابل حمل ZenScreen MB16QH6 از افزونه Alt-Mode دیسپلی‌پورت برای اتصال به لپ‌تاپ یا دسکتاپ از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. این مدل دارای یک پایه داخلی با زاویه متغیر است که امکان چرخش خودکار یکپارچه را برای مشاهده محتوا در حالت عمودی فراهم می‌کند. هم‌چنین یک سه‌پایه نیز برای استفاده عکاس‌ها از این مانیتور ارائه شده است.

در نهایت، مانیتور قابل حمل ZenScreen MB17AHG را داریم که از وضوح پایین‌تر FHD استفاده می‌کند. در ازای کاهش رزولوشن، نرخ نوسازی به 144 هرتز افزایش یافته که با فناوری همگام‌سازی تطبیقی FreeSync Premium همراه می‌شود. این مدل نیز مانند برادر کوچک‌تر خود، دارای پایه L شکل یکپارچه برای قرارگیری در حالت‌های مختلف و امکان چرخش خودکار نمایشگر و سوکت سه‌پایه داخلی است. علاوه بر این، مانیتور 17 اینچی ایسوس از اتصال USB-C و HDMI پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه مانیتورهای TUF و ZenScreen ایسوس در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*