ساندبار جدید ال جی

ال جی دو ساندبار SC9 و SE6 را در نمایشگاه CES 2023 به‌نمایش گذاشت

ال جی از دو ساندبار جدید SC9 و SE6 با فناوری Dolby Atmos رونمایی کرده که می‌توانند بازدهی صوتی تلویزیون های OLED این شرکت را به حداکثر برسانند.

ال جی از دو ساندبار جدید SC9 و SE6 طی رویداد CES 2023 رونمایی کرده که از فناوری دالبی اتموس بهره می‌برند. در این میان، ساندبار SC9 دستگاهی در سطح بالاتر محسوب می‌شود و مدل SE6 نیز نمونه‌ای جمع‌وجور است.

ساندبار SC9 به شکلی طراحی شده که با تلویزیون‌های اولد ال جی از جمله سری C سازگاری کامل داشته باشد. این شرکت حتی یک براکت نصب سفارشی را برای تلویزیون‌های خود طراحی کرده تا این ساندبار به‌جای دیوار، به نمایشگر متصل شود. این بدان معنا است که اگر تلویزیون شما به یک براکت چرخشی متصل باشد، بلندگو نیز همراه با آن می‌چرخد و صدا را در جهت موازی با TV پخش خواهد کرد.

ساندبار SC9 ال جی

ساندبار SC9 ال جی

ال جی SC9 به سه بلندگوی تقویت‌کننده مجهز شده که از اغلب رقبا که دارای اسپیکرهای دوگانه هستند، پیشی گرفته است. اضافه شدن یک بلندگوی اضافه باعث تقویت فناوری Dolby Atmos و DTS:X خواهد شد. از جمله ویژگی‌های این ساندبار می‌توان به Wow Orchestra برای همگام‌سازی بلندگوهای TV با ساندبار و هم‌چنین Wow Interface برای دسترسی آسان تنظیمات صدای SC9 بر روی تلویزیون اشاره کرد. البته قابلیت‌های مذکور منحصر به تلویزیون‌های ال جی هستند.

فناوری Wowcast این شرکت نیز به شما اجازه می‌دهد از طریق وای‌فای به تلویزیون متصل شده و در صورت صلاحدید، بدون اتصال سیمی ارتباط برقرار کنید. در بخش اتصال‌ها، این ساندبار از دو درگاه HDMI/ARC برای تلویزیون و یک جک اضافی پشتیبانی می‌کند.

اما دومین ساندبار جدید ال جی، SE6 نام دارد که نمونه‌ای کم‌جا با فناوری دالبی اتموس است که در قابی پارچه‌ای با لبه‌های نسبتا گرد ارائه می‌شود. این مدل برای افرادی طراحی شده که فضای کوچک‌تری داشته یا علاقه‌ای به قرار دادن ساندبارهای بزرگ در مقابل تلویزیون خود ندارند. ساندبار SE6 نیز از اتصال HDMI/ARC پشتیبانی می‌کند.

ساندبار SE6 ال جی

ساندبار SE6 ال جی

این مدل به‌منظور کاهش ابعاد، فاقد ساب‌ووفر است. بااین‌حال، دو ویژگی Wow Orchestra و Wowcast در کنار بسیاری از قابلیت‌های جدید SC9 به این نمونه کوچک نیز اضافه شده است. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه ساندبارهای جدید ال جی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*