کامپیوتر و مانیتور لیجن

کامپیوتر و نمایشگر گیمینگ لنوو Legion معرفی شدند

لنوو در جریان نمایشگاه CES 2023، از جدیدترین مانیتور و نمایشگر Legion خود رونمایی کرد. نمایشگر و کامپیوتر گیمینگ لنوو Legion قدرتی فوق‌العاده دارند و می‌توانند رویای هر گیمری باشند!

لیجن یکی از زیربرندهای دوست‌داشتنی لنوو برای گیمرها است که محصولاتی به شدت جذاب و معمولا به همان اندازه گران‌قیمت معرفی می‌کند. جدیدترین محصولات لنوو لیجن برای گیمرها، یک نمایشگر فوق‌العاده و یک آپگرید روی یکی از کامپیوتر های گیمینگ این شرکت است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی آپگرید جدید کامپیوتر Tower i7 Legion لنوو

لنوو حالا غول گیمینگ خود را یک لول بالاتر برده تا بتواند پاسخگوی نیاز گیمرهای حرفه‌ای باشد. در بالای کیس شاهد بهبود سیستم تهویه هوا هستیم و دریچه‌های ورودی هوا در جلوی کیس، به خنک شدن بهتر آن کمک می‌کنند. این کیس گیمینگ حالا از چهار فن قدرتمند بهره می‌برد تا گیمر بتوانند در سنگین‌ترین بازی‌ها نیز تجربه‌ای پایدار داشته باشند.

کیس گیمینگ لیجن تاور آی ۷ لنوو به تراشه نسل سیزدهمی i7 13700K(F) مجهز شده است. کاربران می‌توانند این کیس جذاب را با تراشه i9 13900K(F)‌ نیز سفارش دهند. همراه شدن این پردازنده با کارت گرافیک‌های نسل جدید جی فورس انویدیا می‌تواند بالاترین کیفیت ممکن را به کاربر هدیه کند.

کامپیوتر و مانیتور لیجن

برای PSU این سیستم کاربران می‌توانند از بین گزینه‌هایی تا 1200W‌ انتخاب کنند. RTX 4090‌ نیز در این کیس گیمینگ لنوو پشتیبانی می‌شود. همان طور که انتظار داشتیم سیستم خنک کننده مایع نیز به صورت یک آپشن برای خریداران در نظر گرفته شده است.

حافظه این مدل از نوع اس اس دی است و کاربران می‌توانند به ۶ ترابایت حافظه SSD‌ دسترسی داشته باشند (سه درایو دو ترابایتی). حافظه رم نیز از نوع DDR5 است و دارای فرکانس ۵۶۰۰ مگاهرتزی است. کامپیوتر Tower Legion لنوو می‌تواند تا ۶۴ گیگابایت حافظه رم داشته باشد. اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید، می‌توانید نسخه مجهز به هشت گیگابایت حافظه رم را تهیه کنید. البته هشت گیگابایت حافظه رم با استانداردهای سال ۲۰۱۵ هم برای یک کیس گیمینگ قدرتمند بیشتر شبیه به یک شوخی مسخره بود تا واقعیت!

لنوو فقط سراغ استفاده از پردازنده اینتل نرفته و برای طرفداران AMD نیز سخت‌افزاری قدرتمند تدارک دیده است. خریداران می‌توانند از پردازنده Ryzen 7900 به همراه کارت گرافیک‌های نسل جدید انویدیا استفاده کنند. این سری نیز در نسخه پایه مجهز به هشت گیگابایت حافظه رم راهی بازار می‌شود.

مانیتور گیمینگ لنوو Legion

نمایشگر Legion Y27qf-30 یکی از بهترین مانیتورهای لنوو برای گیمرها است که در کنار کامپیوتر جدید این شرکت معرفی شده است. با رزولوشن کیو اچ دی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰، دیدن هر محتوایی می‌تواند لذت‌بخش باشد. با استفاده از یک کیس قدرتمند، می‌توانید بازی‌ها را تا نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز تجربه کنید و تنها 0,5 زمان بازخورد داشته باشید.

کامپیوتر و مانیتور لنوو

این مدل از قابلیت فری سینک پریمیوم استفاده می‌کند و می‌تواند با اورکلاک مانیتور خود، به نرخ نوسازی ۲۵۰ هرتز دست پیدا کنید. شاید نرخ نوسازی این مدل در دنیای که مانتیورهایی با نرخ نوسازی ۵۰۰ و ۵۴۰ هرتز معرفی می‌شوند خیلی جذاب به نظر نرسد اما به لطف استفاده از یک پنل ده بیتی از نوع IPS به جای پنل‌های TN، کاربر می‌تواند تجربه‌ای بهتر از بازی‌های مورد علاقه‌اش داشته باشد.

لنوو برای بالا بردن ارزش مانیتور جدید Legion، پشتیبانی ۱۲۵ درصدی از دامنه رنگی sRGB را به مدل Y27qf-30 اضافه کرده است. در دامنه رنگی DCI P3 نیز شاهد پشتیبانی ۹۵ درصدی هستیم. روشنایی این مدل به ۴۰۰ نیست می‌رسد و نرخ کنتراست آن، ۱۰۰۰ به ۱ است.

کامپیوتر و مانیتور لنوو

اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید و همچنان به یک مانیتور باکیفیت از برند لیجن با نرخ نوسازی بالا دسترسی داشته باشید، می‌توانید مدل Legion Y27f-30 را امتحان کنید. در زمینه مشخصات این مدل هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد و حتی ظاهری کاملا مشابه دارد. با این حال رزولوشن پنل این مدل، 1920 در 1080 است. این دو مدل با قیمت ۳۹۹ و ۵۹۹ دلار راهی بازار می‌شوند و قیمت کامپیوتر گیمینگ لنوو هنوز مشخص نیست.

با توجه به وضعیت فعلی قیمت دلار، آیا حاضر به پرداخت بیش از بیست میلیون تومان برای خرید یک مانیتور هستید؟‌ نظر خود را با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*