آینده بیت کوین و بلاک چین

تماشا کنید: چرا آینده در اختیار بیت کوین و بلاک چین است؟

آیا آینده در اختیار بیت کوین و بلاک چین است؟ در این ویدیو، چند کارشناس و تحلیلگر مشهور به این سوال پاسخ داده‌اند و پیش‌بینی خود از آینده را مطرح کرده‌اند.

احتمالا شما هم تا به امروز با بیت کوین و بلاک چین آشنایی پیدا کرده‌اید و چیزهای زیادی درباره آن شنیده‌اید. اگرچه در سال 2022 بیت کوین زیاد حال و روز خوشی نداشت و افت قیمت زیادی را تجربه کرد؛ اما همچنان یک ارز دیجیتالی بزرگ است که خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند در سال 2023 دوباره اوج می‌گیرد و رشد قیمتی چشمگیری را تجربه می‌کند. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار معتقدند، آینده در اختیار بیت کوین و بلاک چین است. اما چرا این افراد چنین عقیده‌ای دارند و آیا واقعا چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟

اکنون یک ویدیو در گجت نیوز برای شما آماده کرده‌ایم که در آن با کارشناسان و تحلیلگران مختلفی درباره بیت کوین و بلاک چین صحبت شده و می‌بینیم و می‌شنویم که چرا این افراد معتقدند آینده در اختیار Bitcoin و Blockchain است. در این ویدیو با افراد باسابقه‌ای مثل ونسس کاسارس (کارآفرین فناوری و متخصص سرمایه‌گذاری‌های مالی از آرژانتین)، الاد گیل (کارآفرین، سرمایه‌گذار، مشاور و مدیرعامل چندین شرکت) و چند کارشناس، کارآفرین و تحلیلگر دیگر صحبت شده است.

ویدیوی پیش بینی آینده بیت کوین و بلاک چین

گفتنی است سال 2022 میلادی با شوک ناشی از ورشکستگی صرافی FTX به پایان رسید و این اتفاق و برخی اتفاقات دیگر مثل افت قیمت بیت کوین باعث شد خیلی‌ها به بازار کریپتوکارنسی بدبین شوند. قیمت بیت کوین از آغاز تا پایان سال 2022 حدود 64 درصد کاهش پیدا کرد. اما علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران این بخش از بازار امیدوارند در سال 2023 با تغییر شرایط اقتصاد کلان، یخ‌های زمستان کریپتو نیز آب شود و سال خوبی در انتظار ارزهای دیجیتال باشد.

بلاک چین نیز یکی از فناوری‌هایی است که به‌نظر می‌رسد آینده‌ی درخشانی را پیش رو خواهد داشت. در حال حاضر چندین شرکت بزرگ جهان در حال ساخت مجموعه‌ای از محصولات خود با بلاک چین هستند و اکنون با فراگیرتر شدن این فناوری و پیشرفت‌های آن، ظاهرا تغییرات زیادی در تجارت و شیوه زندگی ما در حال رخ دادن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*