دوچرخه برقی تاتامل

دوچرخه برقی تاتامل با الهام از مجموعه ترانسفورمرز به نمایشگاه CES 2023 آمد

دوچرخه برقی شرکت ژاپنی ایکوما به‌نام تاتامل در نمایشگاه CES 2023، با طراحی جذاب و تاشوی خود، تداعی‌گر مجموعه فیلم‌های ترانسفورمرز است.

شرکت ژاپنی ایکوما از یک دوچرخه برقی در خلال نمایشگاه CES 2023 رونمایی کرده که می‌تواند با الهام از مجموعه فیلم‌های ترانسفورمرز (تبدیل‌شوندگان) تا شود و به‌سادگی درون یک چمدان یا زیر میز قرار گیرد. پنل‌های جذاب و چوبی دوچرخه تاتامل طراحی چشم‌گیری دارند و چرخ‌های آن به‌صورتی‌که میله‌های دستگیره باز و تا شوند، کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

بااین‌حال، از آنجاکه تاکوما اوگاتا و تاکامیتسو ایکوما، دو بنیان‌گذار این شرکت پیش‌تر به فروش اکشن فیگورهای فیلم‌های ترانسفورمرز می‌پرداختند، این شباهت چندان عجیب نیست. دوچرخه برقی تاتامل دارای بسته باتری الکتریکی است که می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کرد که در مواقع اضطراری مفید است. پنل‌های جانبی نیز از میان گزینه‌های چوبی، فلزی یا خورشیدی قابل انتخاب هستند.

دوچرخه ایکوما

اوگاتا در توصیف طراحی دوچرخه تاتامل گفت که این وسیلع عمدا ساده طراحی شده تا هر پنل مربعی را بتوان به آن متصل کرد. هم‌چنین پنل‌های کناری می‌توانند به‌عنوان یک میز کار موقت نیز استفاده شوند. دوچرخه برقی شرکت ایکوما طی بهار 2023 در ژاپن با قیمت 4000 دلار عرضه خواهد شد. به‌نقل از اوگاتا، برنامه‌هایی برای عرضه این محصول در بازارهای جهانی نیز وجود دارد که چهارچوب زمانی آن در آینده اعلام خواهد شد. این دوچرخه دارای یک موتور 50 سی‌سی با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. تاتامل هم‌چنین قادر به تحمل وزن 100 کیلوگرمی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*