خانواده گلکسی S23

رنگبندی، میزان حافظه داخلی و رم خانواده گلکسی S23 سامسونگ لو رفت

جدیدترین اطلاعات موجود از خانواده گلکسی S23 جزئیاتی از حافظه و رنگبندی آن‌ها را در اختیارمان قرار می‌دهد. امسال هم خبری از حذف مدل 128 گیگ نخواهد بود!

با وجود شایعات ضد و نقیضی که در خصوص زمان رونمایی  خانواده گلکسی S23 سامسونگ و و مشخصات فنی آن‌ها شنیده می‌شود، لو رفتن اتفاقی تاییدیه برگزاری رویداد بعدی Unpacked سامسونگ و هدایای جذاب این کمپانی برای پیش‌خریدکنندگان این محصول، اطلاعات نسبتا خوبی را در خصوص برخی جزئیات این سری پرچمداران در اختیارمان قرار داد.

در همین راستا، دو تن از سرشناس‌ترین افشاگران دنیای موبایل با همکاری هم تصمیم به فاش کردن اطلاعات بیشتر در خصوص رنگبندی، حافظ و میزان رم سری Galaxy S23 گرفته‌اند. البته این اطلاعات چون به تایید رسمی سامسونگ نرسیده‌اند، ممکن است به هیچ وجه صحت نداشته باشند. با این حال ممکن است در پایان، تمامی جزئیات فاش شده در خصوص سری گلکسی اس 23 صحت داشته باشد.

خانواده گلکسی S23 چهار رنگ اصلی و تعدادی رنگ خاص‌تر خواهد داشت

گوشی Galaxy S23

چندی پیش تصاویری منتسب به خانواده گلکسی اس 23 منتشر شد و آن‌ها را در چهار رنگ مختلف به تصویر کشید. اطلاعات جدید لو رفته از این گوشی خانواده توسط افشاگر مطرح، SnoopyTech و تحلیلگر حوزه نمایشگرها، Ross Young، گویای این است که تصویر منتشر شده در واقع رنگ‌های اصلی مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا از گلکسی S23 سامسونگ را نمایش می‌دهند.

بنابراین هر سه مدل از پرچمداران آتی سامسونگ در رنگ‌های زیر روانه بازار خواهند شد:

  • بژ
  • مشکی
  • سبز
  • صورتی کم‌رنگ

خانواده گلکسی S23

از سوی دیگر، خانواده گلکسی S23 همچنین در حجم محدود در چهار رنگ خاکستری، آبی کم‌رنگ، سبز کم‌رنگ و قرمز هم روانه بازار شده و از طریق فروشگاه‌های آنلاین رسمی سامسونگ، در برخی بازارهای دنیا به فروش خواهد رسید.

البته در نگاه اول، رنگ‌های اعلام شده تنها مختص نسخه اولترا هستند. با این حال با بررسی بیشتر سابقه سامسونگ می‌توان متوجه شد که این کمپانی رنگ‌های جدید و جذاب را به دیگر محصولاتش هم تعمیم خواهد داد.

خبری از حذف مدل 128 گیگ Galaxy S23 نیست!

خانواده گلکسی S23

اطلاعات جدید از سری گلکسی اس 23، مشخصات رم و حافظه مدل‌های مختلف این خانواده را به صورت زیر توصیف می‌کنند:

  • گلکسی اس 23: 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی
  • گلکسی اس 23 استاندارد، پلاس و اولترا: 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی
  • گلکسی اس 23 پلاس: 8 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی
  • گلکسی اس 23 اولترا: 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی
  • گلکسی اس 23 اولترا (احتمالا): 12 گیگ رم، یک ترابایت حافظه داخلی

اگر این اطلاعات و مشخصات صحت داشته باشند، ظرفیت 128 گیگ همچنان در سری گلکسی اس 23 هم حضور خواهد داشت و خبری از حذف آن نیست. البته حضور مدل 128 گیگ لزوما خبر بدی نیست و بسیاری افراد، خصوصا آن‌هایی که به یک گوشی پرچمدار اما ارزان‌قیمت‌تر علاقمندند، قطعا از آن استقبال خواهند کرد.

بر خلاف سال گذشته، گلکسی اس 23 پلاس با حداقل ظرفیت 256 گیگ روانه بازار شده و ظرفیتش تا 512 گیگ افزایش خواهد یافت.‌ همچنین مدل اولترا نیز در بالاترین کانفیگ، 12 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی ارائه خواهد داد. البته انتظار می‌رود که این مدل تنها از طریق فروشگاه سامسونگ به فروش برسد.

گوشی Galaxy S23

از سوی دیگر، مدل‌های استاندارد و پلاس از Galaxy S23 همانند سال گذشته به تنها هشت گیگ حافظه مجهز خواهند بود. این اتفاق قطعا برای علاقمندان به مالتی تسکینگ سنگین روی گوشی‌های هوشمند چندان خوشایند نخواهد بود. همچنین حداکثر میزان رم اس 23 اولترا هم برابر با 12 گیگ خواهد بود. بنابراین بعید است که همانند راگ فون 6 یا راگ فون 6 پرو شاهد عرضه گلکسی اس 23 اولترا با 16 یا 18 گیگ رم باشیم.

باید به این نکته توجه کرد که از منظر اقتصادی، خانواده گلکسی اس 22 سامسونگ محصولات چندان فوق‌العاده‌ای نبودند. بنابراین طبیعی است که سامسونگ در نسل آتی پرچمدارانش جانب احتیاط را رعایت کرده و به دنبال ماجراجویی بیش از حد نباشد!

شما در خصوص خانواده Galaxy S23 چه نظری دارید؟ آیا این محصولات قادرند همچنان درخشان ظاهر شوند یا اینکه گردونه را به آیفون و سایر رقبای اندرویدی واگذار خواهند کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*