داینامیک آیلند آیفون ۱۴ برای گوشی های اندرویدی

بهترین اپلیکیشن شبیه‌ساز داینامیک آیلند آیفون ۱۴ برای گوشی های اندرویدی

از بین تمام برنامه‌های شبیه‌ساز Dynamic Island آیفون ۱۴، در اینجا بهترین اپلیکیشن داینامیک آیلند آیفون را برای گوشی های اندرویدی معرفی می‌کنیم.

از آنجا که داینامیک آیلند اپل یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های آخرین نسل آیفون‌های اپل است، بسیاری از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی به‌فکر پیاده‌سازی چیزی شبیه به آن روی پلتفرم اندروید افتاده‌اند. در واقع اپلیکیشن‌های متعددی در پلی استور گوگل منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند این قابلیت نوآورانه را به گوشی اندرویدی شما اضافه خواهند کرد. ولی ما از بین تمام آن‌ها، اپلیکیشن Dynamic Island: dynamicBar را بهترین اپلیکیشن شبیه‌ساز داینامیک آیلند آیفون ۱۴ برای گوشی های اندرویدی می‌دانیم.

این برنامه بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران مختلف دستگاه‌های اندرویدی دانلود شده است. برنامه‌ای که به شما اجازه می‌دهد از یک کپسول مشکی کوچک در بالای نمایشگر گوشی خودتان نهایت استفاده را ببرید.

تجربه داینامیک آیلند اپل در گوشی های اندرویدی با این برنامه

شما می‌توانید از طریق این لینک، مستقیماً اپلیکیشن Dynamic Island: dynamicBar را از پلی استور گوگل دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. پس از دانلود و نصب، برنامه را اجرا کنید و مجوزهای لازم را به آن بدهید. گرچه این برنامه ادعا می‌کند که هیچ نیازی به دسترسی به اطلاعات شخصی حساس کاربران ندارد. مهم‌تر از همه شما باید مجوز دسترسی آن به نوتیفیکیشن‌های گوشی‌تان را بدهید.

داینامیک آیلند آیفون ۱۴ برای گوشی های اندرویدی

شما از بخش Settings خود برنامه می‌توانید انتخاب کنید که نوتیفیکیشن کدام اپلیکیشن‌ها در این کپسول مشکی رنگ به‌نمایش گذاشته شود و چه کارهایی را بتوانید انجام دهید. شما حتی می‌توانید ظاهر این کپسول را نیز به دلخواه خود تغییر دهید. تغییراتی از جمله طول، عرض، موقعیت قرارگیری و لبه‌های مربعی یا صیقلی آن امکان‌پذیر است. علاوه بر این می‌توانید رنگ این کپسول در بالای صفحه را هم تغییر دهید. برای آنکه بهترین استفاده را از برنامه ببرید، بهتر است کمی وقت بگذارید و تنظیمات آن را تغییر دهید.

بی‌شک داینامیک آیلند آیفون یکی از مبتکرانه‌ترین روش‌هایی بود که اپل برای پنهان کردن حفره دوربین سلفی در بالای نمایشگر گوشی‌ها آن را معرفی کرد. خوشبختانه به‌لطف اپلیکیشن‌هایی مثل آنچه در این پست معرفی کردیم، شما می‌توانید داینامیک آیلند آیفون ۱۴ اپل را روی گوشی های اندرویدی خودتان نیز تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*