وینی پو خون و عسل

در تریلر وینی پو: خون و عسل، آن روی دیگر خرس مهربان را ببینید

تریلر جدید فیلم وینی پو: خون و عسل – Winnie-the-Pooh: Blood and Honey، جلوه بی رحم شخصیت پوی مهربان انیمیشن کودکی‌مان را نشان می‌دهد.

وینی پو: خون عسل به کارگردانی ریس فریک-واترفیلد، روایتگر داستانی ترسناک و کمی هم ناخوشایند از داستان پو، خرس مهربان است. واترفیلد در این باره می گوید: «پو و پیگلت شخصیت‌های شرور اصلی فیلم خواهند بود و بعد از آنکه کریستوفر رابین آنها را رها می‌کند و خوراک‌شان را دیگر تهیه نمی‌کند. در نتیجه پو و پیگلت وحشی گری‌هایشان را در برابر کریستوفر رابین آغاز می‌کنند.»

نظرات مخاطبین در مورد وینی پو: خون و عسل

زمانی که تصاویری از این فیلم به صورت آنلاین منتشر شد توجه عموم را به خود جلب کرد. این خبر واکنش‌های متفاوتی را از سوی مردم به همراه داشت، برخی از آنچه وینی پو به آن تبدیل شده بود وحشت کردند و خاطرنشان کردند که به محض عمومی شدن این اثر معروف همه چیز به راحتی ممکن است خراب شود. از سوی دیگر، برخی دیگر علاقه و کنجکاوی خود را ابراز و تخیل و خلاقیت کارگردان را تحسین کردند.

نویسندگان وبگاه‌های معروف فیلم و سینما نیز، نظرات ضد و نقیضی درمورد این اثر دارند. برای مثال جاستین کارتر از وبسایت گیزمودو نوشته: «جذابیت پیدا کردن خون و عسل کاملا به این بستگی دارد که آیا حاضر به کنارآمدن با آن هستید و بلافاصله با این موضوع که شخصیت‌های دوران کودکی‌تان به قاتل تبدیل شده‌اند، ناراحت نمی‌شوید.»

در ژوئن 2022 واترفیلد علاقه خود را به ساخت یک دنباله برای این فیلم ابراز کرد. و گفت که می‌خواهد این دنباله را وحشت انگیزتر و افراطی‌تر از قسمت اول آن بسازد. خون و عسل تنها در 10 روز و در جنگل اش‌داون در ساسکس شرقی انگلستان فیلمبرداری شده است. کارگردان این اثر اظهار داشته که نمی‌خواهد بودجه‌ی فیلم را فاش کند. اما در ادامه اضافه کرده که مخاطبان نباید انتظار یک اثر هالیوودی را از این فیلم داشته باشند.

وینی پو: خون و عسل در تاریخ 26 بهمن 1401 منتشر خواهد شد و از بازیگران آن می‌توان به امبر دوگ تورن، ماریا تیلور، دانیل رونالد، ناتاشا توسینی، می کلی، پائولا کویز، ناتاشا رز میلز، نیکولای لئون، کریگ دیوید داوست و کریس کوردل اشاره نمود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*