گوشی Doogee V Max

گوشی Doogee V Max با دوربین دید در شب و باتری 22 هزار میلی آمپر ساعتی برای جنگ آماده شده است!

گوشی Doogee V Max با باتری فوق‌العاده 22 هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین 108 مگاپیکسلی دید در شب یک گوشی جان‌سخت با امکانات استثنایی خواهد بود.

کمپانی چینی دوجی قرار است ظرف یک ماه آینده تبلت و گوشی‌های هوشمند جدیدی را رونمایی کند. با این حال، امروز اطلاعات جدیدی از یکی از این محصولات منتشر شده که جزئیات فنی آن را افشا می‌کند. این گوشی Doogee V Max نام دارد و با مشخصات فنی قدرتمند و یک باتری فوق‌العاده با ظرفیتی غیرقابل باور روانه بازار خواهد شد.

گوشی Doogee V Max؛ از دوربین 108 مگاپیکسلی تا باتری بسیار قوی

گوشی Doogee V Max

گوشی جدید دوجی از یک صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز بهره خواهد برد. در قسمت بالای این صفحه نمایش، یک حفره قطره‌ای شکل قرار دارد که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون آن جای خواهد گرفت. این دوربین از حسگر IMX616 سونی بهره برده و میدان دید 90 درجه دارد.

همچنین پانل پشتی این گوشی نیز از ماده‌ای شبیه به چرم تشکیل شده و طراحی آن تداعی‌کننده ظاهر گوشی‌های لوکس Vertu است.

ماژول دوربین اصلی گوشی Doogee V Max سه‌گانه بوده و حسگر اصلی به کار رفته در آن نمونه 108 مگاپیکسلی سامسونگ S5KHM2SP03 است. علاوه بر این، یک دوربین 20 مگاپیکسلی دید در شب با حسگر IMX350 سونی به همراه یک ماژول 16 مگاپیکسلی فوق عریض نیز تکمیل‌کننده سیستم دوربین اصلی این محصول دوجی هستند.

دوربین فوق عریض، میدان دید 130 درجه داشته و با بهره‌گیری از قابلیت فوکوس خودکار امکان ثبت تصاویر ماکرو را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

ماژول دوربین این گوشی همچنین دربرگیرنده دو فلش ال ای دی در یک سمت و دو نور مادون قرمز دید در شب در طرف دیگر خواهد بود.

گوشی جدید دوجی به تراشه دایمنسیتی 1080 مدیاتک بهره خواهد برد و به 12 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. البته میزان رم دستگاه به‌طور مجازی تا 19 گیگ قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی Doogee V Max

علاوه بر این، گوشی Doogee V Max همچنین به 256 گیگ حافظه داخلی UFS 3.1 که از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاست، مجهز بوده و از سیستم عامل اندروید 12 بهره خواهد برد. البته معلوم نیست که کمپانی سازنده تا چند سال عرضه آپدیت سیستم عامل و بروزرسانی امنیتی برای این گوشی را تضمین خواهد کرد.

باتری باورنکردنی 22 هزار میلی آمپر ساعتی

در کنار تمامی مشخصات فنی جالب این گوشی جدید، ظرفیت باورنکردنی 22 هزار میلی آمپر ساعتی باتری آن، جذاب‌ترین قابلیتش به نظر می‌رسد. شارژ این باتری از طریق درگاه USB-C و با توان حداکثر 33 وات انجام خواهد شد.

به این ترتیب، محصول جدید دوجی عنوان بزرگ‌ترین باتری به کار رفته در گوشی های هوشمند را از آن خود خواهد کرد. این عنوان، پیش‌تر در اختیار گوشی Oukitel WP19 بود که با یک باتری 21000 میلی آمپر ساعتی روانه بازار شده بود.

گفته می‌شود که باتری این گوشی با استفاده معمولی قادر به تامین انرژی برای شش تا ده روز استفاده خواهد بود. علاوه بر این، یک بار شارژ کامل باتری انرژی کافی برای 100 ساعت تماس متوالی و یا 64 روز فعالیت در مد استندبای را فراهم خواهد کرد.

گوشی Doogee V Max

البته استفاده از این باتری بزرگ، در کنار مزایای مشخصی که دارد، باعث ضخیم و سنگین‌تر شدن خواهد شد. Doogee V Max ضخامتی حداکثر 27.3 میلیمتری دارد. با این حال وزن آن هنوز مشخص نیست. البته می‌توان حدس زد که با یک گوشی بسیار سنگین طرف خواهیم بود.

از دیگر مشخصات فنی محصول جدید و مستحکم دوجی می‌توان به NFC (با پشتیبانی از گوگل پی)، حسگر اثر انگشت بر روی قاب کناری و پشتیبانی از 5G اشاره کرد. علاوه بر این، یک کلید فیزیکی هم در قسمت چپ این گوشی تعبیه شده که می‌توان برای آن کارکردی سفارشی تعریف کرد.

این گوشی مقاوم استانداردهای IP68/IP69 و MIL-STD-810H را نیز کسب کرده است.

گوشی دوجی V Max در سه رنگ طلایی، مشکی و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که قیمت این گوشی چقدر خواهد بود. با این وجود می‌توان انتظار داشت که دوجی کمپین تبلیغاتی این گوشی فوق‌العاده‌اش را آغاز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*