تولید آزمایشی آیفون 15

اپل تولید آزمایشی آیفون 15 را در چین آغاز کرده است

تولید آزمایشی آیفون 15 در چین آغاز شد. همچنین اپل می‌خواهد امسال، تولید iPhone 15 در هند را هم زودتر از هر زمان دیگری آغاز کند.

به گزارش منابع نزدیک به اپل، این کمپانی از هم اکنون تولید آزمایشی آیفون 15 را در چین آغاز کرده و به‌دنبال سرعت بخشیدن به برنامه تولید محصولاتش در هند نیز هست. معمولاً اپل طی فرآیندی به نام NPI که سه ماهه نخست هر سال انجام می‌شود، تولید آزمایشی آیفون‌های نسل بعدی را آغاز می‌کند تا خط تولید گوشی‌های جدیدش را پیش از نهایی‌سازی بررسی کند.

طبق گزارش‌ها، فاکس‌کان به‌عنوان بزرگ‌ترین شریک تجاری اپل، تولید آزمایشی iPhone 15 را در کارخانجات خودش آغاز کرده است و می‌خواهد در طول این دوره آزمایشی تمام مشکلاتی که بین تمام طرف‌های دخیل در تولید این گوشی وجود دارد را مرتفع کند. این شامل تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان قطعات آیفون و همینطور آزمایش ماشین آلات جدید و تنظیم دقیق فرآیند تضمین کیفیت می‌شود.

تولید آزمایشی آیفون 15 در هند هنوز شروع نشده است

اما همچنین علاوه بر اعلام خبر آغاز فرآیند تولید آزمایشی نسل بعدی آیفون‌ها (گوشی‌های سری آیفون ۱۵)، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند اپل می‌خواهد فاصله زیاد بین برنامه تولید محصولاتش در چین و هند را کاهش دهد. در حال حاضر اپل آیفون‌ها را شش تا نه ماه زودتر از هند تولید می‌کند. اما این فاصله به‌لطف رابطه خوبی که اپل با شرکای خودش در هند دارد، کمرنگ‌تر خواهد شد. سفرهای اخیر تیم کوک، مدیرعامل اپل به هند هم ظاهراً نسبت به این موضوع بی‌ربط نبوده است.

هدف نهایی اپل کاهش این فاصله تولید به حداکثر دو هفته و همینطور انتقال ۵ درصد از کل تولیدات خود به کارخانجاتش در هند است. جنگ تجاری ایالات متحده و چین، غول گوشی‌سازی آمریکایی را به این فکر انداخته که نیاز خودش را از چشم بادامی‌ها کمتر کند و به‌مرور زمان فعالیت‌های خودش را به کارخانجاتی در هند انتقال دهد. البته این کار ممکن است چند سالی طول بکشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*