گوشی آیفون 14 پرو مکس

بررسی کامل گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل را در این ویدیو تماشا کنید

در این مطلب  با یک ویدیو، گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل را بررسی کرده‌ایم. مشخصات، طراحی و ویژگی‌های iPhone 14 Pro Max را در ادامه ببینید.

چند ماه پیش، اپل به‌طور رسمی از گوشی های سری آیفون 14 خود رونمایی کرد. گل سرسبد این خانواده، آیفون 14 پرو مکس است که گران‌ترین، قدرتمندترین، بزرگترین و پیشرفته‌ترین مدل این سری محسوب می‌شود. طراحی پشت این گوشی تفاوت خاصی نسبت به مدل‌های قبلی نکرده، اما در جلوی گوشی شاهد تغییر ناچ یا بریدگی بالای صفحه هستیم که اکنون یک ناچ کپسولی‌شکل در بالای نمایشگر دیده می‌شود. اپل، این بریدگی جدید را Dynamic Island یا جزیره پویا نام‌گذاری کرده است و استفاده‌های جدیدی از آن خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به نمایش ویجت‌های مختلف اپل اشاره کرد. همچنین اپل به انتظارات پایان داد و فناوری نمایشگر همیشه روشن برای اولین بار به گوشی های آیفون آمده است.

گوشی آیفون 14 پرو مکس

متاسفانه در حال حاضر ورود گوشی های سری آیفون 14 به بازار ایران و رجیستری آنها ممنوع شده است و هنوز هیچ خبر تازه‌ای در این رابطه نیست. هر چند در صورت ورود و رجیستری این گوشی‌ها، با قیمت فعلی دلار، احتمالا خیلی‌ها توانایی خرید این گوشی جذاب را نخواهند داشت. اکنون قصد داریم با یک ویدیو به بررسی کامل گوشی iPhone 14 Pro Max اپل بپردازیم و با طراحی، مشخصات و ویژگی‌های این پرچمدار اپل بیشتر آشنا شویم.

ویدیوی بررسی گوشی آیفون 14 پرو مکس

آیفون 14 پرو مکس دارای وزن 240 گرم، بدنه شیشه‌ای با فریم فولاد ضد زنگ، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، نمایشگر 6.7 اینچی LTPO Super Retina XDR OLED با وضوح 1290 در 2796 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، سیستم عامل آی او اس 16، تراشه 4 نانومتری A16 Bionic، پردازنده شش هسته‌ای با حداکثر فرکانس 3.46 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی 5 هسته‌ای Apple GPU، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، بلوتوث 5.3 و باتری 4323 میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی iPhone 14 Pro Max که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و بنفش عرضه می‌شود، از دوربین سه گانه بهره می‌برد که شامل حسگرهای 48 مگاپیکسلی استاندارد با دیافراگم f/1.8، تله فوتو 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.8 و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری و اولترا واید یا فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می‌شود. در جلوی گوشی نیز دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و لرزش‌گیر اپتیکال قرار گرفته است. دوربین‌های این گوشی قابلیت ضبط فیلم با وضوح 4K را دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*