عکس قاب گلکسی S23 اولترا

عکس قاب گلکسی S23 اولترا، برجستگی بزرگ دوربین و یک اصلاح جذاب را نشان ‌می‌دهند

یک افشاگر تصویری از قاب گلکسی S23 اولترا سامسونگ را منتشر کرده که نشان می‌دهد دوربین این گوشی بزرگ‌تر شده و طراحی آن یک تغییر دیگر هم کرده است.

گلکسی اس ۲۳ اولترا، مورد انتظارترین گوشی اندرویدی سال ۲۰۲۳ خواهد بود که فقط چند هفته تا رونمایی از آن فاصله داریم. اکنون اطلاعات جدیدی از این محصول به بیرون درز کرده که نشانگر یکی از بزرگ‌ترین تغییرات پرچمدار بعدی سامسونگ است.

دوربین گلکسی S23 اولترا بزرگ‌تر است

یکی از افشاگران قابل اعتماد که با نام کاربری Ice Universe فعالیت می‌کند، تصاویری از قاب گلکسی S23 اولترا سامسونگ را منتشر کرده که حاوی نکات جالب توجهی است. قاب این گوشی در سمت راست تصویر قرار گرفته، در حالی که سمت چپ هم می‌توانید قاب S22 اولترا، نسل قبلی را ببینید.

عکس قاب گلکسی S23 اولترا

قاب گلکسی S23 اولترا (راست) در برابر S22‌ اولترا (چپ)

در نگاه نخست متوجه خواهید شد که چینش دوربین‌ها در این دو نسل شبیه به یکدیگر است. اما نکته جالب اینجاست که لنزهای دوربین به‌کار رفته در نسل جدید، بزرگ‌تر از نسل قبلی هستند. بر اساس شایعات، این گوشی به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

رنگ بندی و تصاویر واضحی از قاب پشتی گلکسی S23 و S23 اولترا منتشر شد

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 که انتظار می‌رود روی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا قرار بگیرد،‌ ابعاد ۱/۱.۳ اینچی خواهد داشت و با گشودگی دیافراگم عریض f/1.7، نور زیادی را جذب می‌کند تا عکاسی با آن در شب لذت‌بخش‌تر شود.

در مقایسه با آن گوشی اس ۲۲ اولترا به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ۱/۱.۳۳ اینچی و گشودگی دیافراگم باز f/1.8 مجهز بود. این سنسور جدید سامسونگ هنوز معرفی نشده است. معمولاً سنسورهای دوربین سفارشی که برای گوشی‌های پرچمدار توسعه پیدا می‌کنند، به‌صورت جداگانه معرفی نمی‌شوند. بنابراین برای تحلیل و بررسی این سنسور باید تا زمان رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ منتظر بمانیم.

محل قرارگیری مناسب دکمه‌ها روی S23‌ اولترا

یکی دیگر از تغییرات جزئی، ولی مفیدی که می‌توان روی پرچمدار سامسونگ دید، جابجایی جزئی دکمه‌های پاور و ولوم صدا است. این دکمه‌ها در جایی قرار گرفته‌اند که دسترسی به آن‌ها برای کاربر خیلی دشوار نباشد. شاید این تغییر کوچکی باشد، اما نشان می‌دهد که سامسونگ اهمیت روی ریزترین نکات گوشی‌های پرچمدارش هم دقت می‌کند و با انجام همین تغییرات کوچک،‌ باعث تجربه کاربری بهتر آن‌ها خواهد شد.

سامسونگ یکم فوریه (۱۲ بهمن ماه) از گوشی‌های سری Galaxy S23 خودش رونمایی می‌کند. در آن روز بیشتر با پرچمدار قدرتمند جدید سامسونگ آشنا خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*