پیش فروش پیکاپ کلوت

شرایط پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک – دی 1401

شرایط پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک ویژه دی 1401 اعلام شد. مکث موتور پیکاپ کلوت اتوماتیک را با مدل 1402 به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت مکث موتور قصد دارد پیکاپ کلوت اتوماتیک را در قالب طرح پیش فروش عادی ویژه دی 1401 به بازار عرضه کند. در ادامه، جزئیات شرایط فروش این پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل مکث موتور را مشاهده می‌کنید:

جزئیات شرایط پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک

شرکت مکث موتور در این طرح، پیکاپ کلوت اتوماتیک را در مدل 1402 و با قیمت مصوب علی‌الحساب 750 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌کند. الباقی نیز در زمان صدور دعوتنامه با کسر سود مشارکت 18 از مشتریان دریافت می‌شود. در این طرح، زمان تحویل 105 روز کاری یا تیرماه 1402 بوده و جریمه تاخیر نیز 12 درصد سالانه در نظر گرفته شده است.

در این طرح سند آزاد بوده و مشتریان باید مبالغ را فقط با حساب خود پرداخت کنند. ضمن این‌که تمام هزینه‌ها، مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده، نقل و انتقال و سایر هزینه‌ها طبق تعرفه‌های جاری محاسبه شده و مشتریان باید آنها را بپردازند. از این رو اگر تعرفه‌ها در هنگام تحویل خودرو تغییر پیدا کرد، مشتریان باید مابه‌التفاوت ناشی از افزایش حقوق دولتی را نیز پرداخت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*