فصل اول سریال The Last of Us

بررسی ویدیویی فصل اول سریال The Last of Us

بالاخره فصل اول سریال The Last of Us پخش شد و در این ویدیو به بررسی نقاط قوت و ضعف اثر جدید HBO پرداخته‌ایم.

بازی The Last of Us یک برگ برنده تمام عیار برای پلی استیشن 3 در روزهای پایانی نسل هفتم بود و این ساخته ناتی داگ توانست قلب بسیاری از بازیکنان را تسخیر کند و میزان محبوبیت این اثر تا آنجا پیش رفت که کمی پس از عرضه پلی استیشن 4، در سال 2014 نسخه باکیفیت‌تر این بازی پا به نسل هشتم هم گذاشت تا بازیکنان این فرصت را داشته باشند تا باری دیگر به تجربه سفر خیال‌انگیز و دوست‌داشتنی مشغول شوند.

چند ماه قبل ساخت سریال د لست آو آس بر اساس این بازی توسط شبکه اچ‌بی‌او با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال و بلا رمزی رسما تایید شد و حالا اولین قسمت از این مجموعه منتشر شده است. در ویدیو پایین به بررسی کامل نقاط قوت و ضعف فصل نخست The Last of Us پرداخته‌ایم تا به تمام سوالات و تردیدهای شما در خصوص آن پاسخ دهیم.

برای فصل اول سریال The Last of Us در پایگاه‌های راتن‌تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب بر اساس 53 و 23 بررسی امتیاز 94 از 100 و 84 از 100 به ثبت رسیده که نشان می‌دهد اغلب منتقدان ساخته کریگ مازن و نیل دراکمن را پسندیده‌اند.

منتقد مجله امپایر، این سریال را بهترین اثر سینمایی/تلویزیونی اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی نامیده و امتیاز کامل را به آن اعطا کرده است. به عقیده او، سریال موفق شده فضای پادآرمانشهری بازی‌ها را به‌خوبی گسترش دهد و به هسته احساسی آن‌ها هم کاملا پایبند بماند.

وبسایت The Telegraph نیز با اهدای امتیاز 80 به فصل اول سریال The Last of Us، روایت نه قسمتی آن را کمی بیش از حد طولانی می‌داند.‌ با این حال، اد کامینگ، ویراستار این رسانه، با اشاره به مفاهیم عمیقی نظیر دوستی در زمان مصیبت که در محوریت داستان سریال قرار دارند، این مجموعه را اثری کمیاب توصیف می‌کند که تجربه آن شما را به انجام بازی برای چندمین بار ترغیب خواهد کرد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا برنامه‌ای برای تماشای فصل اول سریال TLOU دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*