شایعه: آیفون ۷ دارای مدل ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود

پرچم‌دار بعدی کمپانی اپل که آیفون ۷ نام دارد و تاکنون اطلاعات و شایعات بسیاری از آن منتشر شده است.امروز خبری منتشر شده که بر اساس آن ، آیفون ۷ به احتمال زیاد دارای مدل ۲۵۶ گیگابایتی بوده و همچنین از یک باتری با ظرفیت ۳,۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده خواهد کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

هنوز مشخص نیست که آیفون ۷ پلاس (iPhone 7 Plus) دارای مدل ۱۶ گیگابایتی خواهد بود، یا اپل علاقه به عرضه‌ی مدل‌هایی با ظرفیت بالاتر مانند ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی را دارد. جالب است بدانید که در سری قبلی محصولات اپل، آیفون ۶S پلاس از سه ظرفیت ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی استفاده شد.

باتری ۳,۱۰۰mAh که ادعا شده در سری جدید آیفون استفاده خواهد شد تقریبا ۱۲.۷ درصد از باتری ۲,۷۵۰mAh که در آیفون ۶s Plus استفاده شده بزرگتر است. همچنین گفته شده که آیفون ۷ و ۷ پلاس به نازکی آیپد تاچ خواهند بود.

طبق گزارشات، صفحات پرچم‌داران جدید اپل در همان اندازه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی خواهد بود که در مدل‌های قبلی استفاده شد، اما اطلاعات بیشتری در مورد رزولوشن یا تراکم پیکسل این نمایشگرها هنوز منتشر نشده است.

سایت چینی MyDrivers که اوایل این هفته در مورد آیفون ۶c مدعی شد که دارای یک باتری با ظرفیت ۱۶۴۲mAh بوده و از ۲ گیگابایت رم استفاده خواهد نمود،  دارای سابقه‌ی چندان درخشانی در صحیح بودن اطلاعات منتشر شده ندارد و احتمال دارد که شایعه صحت نداشته باشد. بنابراین باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری منتشر گردد و یا منابع دیگری این اطلاعات را تصدیق کنند.

اپل احتمال دارد که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را از پرچم‌داران جدید خود حذف کند و به جای آن از متصل کننده‌ی یک‌پارچه‌ی لایتنینگ (Lightning) استفاده نماید که باعث می‌شود گوشی به ضخامت ۶.۰ تا ۶.۵ میلی‌تر رسیده و یک طراحی ضد آب داشته باشد. همچنین احتمال دارد که از تراشه‌ی A10 ساخت TSMC، مودم  Intel 7360 LTE و پوشش بدون فلز با مخفی شدن باند‌های آنتن در نسل جدید آیفون استفاده شود. البته احتمال استفاده از ۳ گیگابایت رم در آیفون ۷ پلاس نیز وجود دارد.

منبع: macrumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این مطمئنم اپل تو هرچی کم بیاره توی ایده کم نمیاره.