آیفون ۶C دارای پردازنده‌ی A9، باتری بزرگتر و ۲ گیگابایت رم خواهد بود

بنا بر گزارش‌های جدیدی که به دستمان رسیده است، آیفون ۶C (یا شاید ۷C) دارای یک پردازنده‌ی A9، رمی به ظرفیت ۲ گیگابایت، باتری بزرگتر و دیگر پیشرفت‌های جدید خواهد بود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا بیشتر در مورد محصول جدید اپل بدانید.

طبق گزارشات، طراحی این موبایل ۴ اینچی تقریبا شبیه آیفون ۵s خواهد بود. هر چند، گفته شده که از صفحه‌ی منحنی ۲.۵ بعدی استفاده نموده، و مانند نمایشگر آیفون ۵s دارای همان رزولوشن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل است.

درون دستگاه از یک پردازنده‌ی A9 ساخت اپل استفاده شده است. این پردازنده قبلا در آیفون ۶s Plus ،۶s و تبلت آیپد پرو به کار رفته و توانسته در بنچمارک‌ها به خوبی ظاهر شود. محصول جدید آیفون دارای ۲ گیگابایت رم است، همچنین اپل گفته که به جای باتری ۱۵۷۰ میلی‌آمپر بر ساعت که در آیفون ۵s استفاده شده، از یک باتری با ظرفیت ۱۶۴۲ میلی‌آمپر بر ساعت در موبایل جدید خود استفاده خواهد کرد. در کنار آن، اپل گفته که مانند آیفون ۵s، مدل جدید ۶c نیز دارای تاچ آی دی (Touch ID) در کلید خانه خواهد بود.

اگر شایعات درست باشد، ساخت آیفون ۶ سی (iPhone 6c) از ژانویه آغاز شده و در آپریل ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده که قیمت این موبایل ۴۰۰۰ یوان چین معادل ۶۱۷ دلار آمریکا است.

با در نظر گرفتن تراشه‌ی A9 باید بگوییم که گوشی جدید از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار است. آیا علاقه به خرید این گوشی، آن هم با صفحه‌ ای کوچک دارید؟ یا قصد خرید یک فبلت را داشته و میلی به استفاده از موبایلی با صفحه‌ی ۴ اینچی ندارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: iClarified

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این موبایل همونیه که میخوامش خیلی وقت بود میخواستم ایفون ۵اس بگیرم ولی چون قدیمی شده بود دو دل بودم از طرفی دلم یه گوشی با صفحه یکوچیک میخواست این گوشی فرشته نجات منه ….
    واقعا به اپل ایمان اوردم.

  2. از همین اپل خوشم میاد اینقدر برندش ارزش و ابهت داره که هر کارش به دل میشینه حتی اگه بره در در باز کن بسازه باز هواخواه داره.