آپدیت جدید گلکسی بادز 2 پرو

آپدیت جدید گلکسی بادز 2 پرو، ضبط 360 درجه صدا را به شما هدیه می‌دهد

سامسونگ با ارائه آپدیت جدید برای گلکسی بادز 2 پرو امکان ضبط صدای محیطی 360 درجه به هنگام ویدیو گرفتن را در اختیار کاربران این دستگاه قرار داد.

سامسونگ روز گذشته از ارائه قریب‌الوقوع آپدیت جدید گلکسی بادز 2 پرو و گلکسی واچ خبر داد و جزئیاتی از هریک را با علاقمندان به اشتراک گذاشت.

این بروزرسانی امکان ضبط صدای محیطی 360 درجه را به ایربادهای Galaxy Buds 2 Pro می‌دهد. علاوه بر این، ساعت هوشمند گلکسی واچ هم به واسطه این بروزرسانی قادر است در زمان استفاده به عنوان کنترل از راه دور دوربین گوشی کارهای جدیدی انجام دهد.

ضبط صدای 360 درجه با آپدیت جدید گلکسی بادز 2 پرو

آپدیت جدید گلکسی بادز 2 پرو

سیستم ضبط صدای 360 درجه توسط ایربادهای سامسونگ قابلیت جدیدی است که به هنگام ویدیو گرفتن توسط گوشی، صداهایی بسیار واقع‌گرایانه از محیط را بدون نیاز به تجهیزات پیشرفته صدابرداری ضبط می‌کند.

سامسونگ ادعا می‌کند که این سیستم جدید ضبط صدا بسیار هوشمند بوده و قادر است وضعیت آکوستیکی کاربر (مثلا حضور در یک جمع شلوغ یا جنگل) را تشخیص دهد. بنابراین زمانی که قصد پخش مجدد این صداهای ضبط شده را داشته باشید، صدا به صورت کاملا محیطی به گوش‌تان خواهد رسید.

از این طریق، سامسونگ قادر است صداهای ضبط شده را بر اساس شرایط محیطی دقیق همان‌طور که ضبط شده بود به گوش کاربر برساند.

به گفته سامسونگ، ضبط صدای 360 درجه در آپدیت جدید گلکسی بادز 2 پرو از طریق استفاده از سیستم صدای بلوتوث انرژی پایین (LE) ممکن شده است. در این سیستم، میکروفون‌های به کار رفته در دستگاه از قابلیت‌های کنترل مجزایی استفاده می‌کنند که امکان تنظیم دقیق‌تر صدای ورودی هریک از میکروفون‌ها را فراهم می‌کند.

به دلیل تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری پیچیده سیستم ضبط صدای 360 درجه، این سیستم در انحصار پرچمداران جدید سامسونگ است. به طور خاص، این قابلیت به طور انحصاری در اختیار گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4 و گوشی‌های گلکسی سال 2023 به بعد قرار خواهد داشت. این ویژگی همچنین به رابط کاربری One UI 5.0 یا بالاتر هم نیاز خواهد داشت.

آپدیت جدید گلکسی بادز 2 پرو هم اکنون برای دستگاه‌های مناسب قابل دریافت است.

قابلیت‌های جدید ساعت گلکسی واچ

گلکسی واچ 5 اولترا

یکی از خواسته‌های مهم کاربرانی که در کنار گوشی هوشمندشان از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند مربوط به قابلیت‌های محدود ساعت در حال استفاده به عنوان کنترل از راه دور گوشی بوده است.

سامسونگ گزارش داده که این آپدیت جدید قابلیت‌های جدیدی به جز جابجایی بین لنزهای مختلف را هم در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. به طور خاص، کاربران گلکسی واچ 4، گلکسی واچ 5 پس از این این آپدیت می‌توانند زوم دوربین را هم از طریق ساعت هوشمند خود انجام دهند. این کار با ژست‌های حرکتی یا با چرخاندن حاشیه مکانیکی دور صفحه ساعت امکان‌پذیر خواهد بود.

این بروزرسانی برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5، گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک قابل دریافت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*