گلکسی s23 اولترا

گلکسی S23 اولترا با این ویژگی‌های مهم، به جذاب‌ترین گوشی‌ سامسونگ تبدیل می‌شود

براساس یک افشای جدید، گلکسی اس 23 اولترا با چهار ویژگی متمایز در مقایسه با دیگر نسخه‌های سری Galaxy S23 عرضه خواهد شد.

هم‌زمان با آماده‌سازی سامسونگ برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود، تحت عنوان سری گلکسی S23، بازار شایعات نیز روز به روز داغ‌تر می‌شوند. هم‌اکنون طبق یک افشای جدید، نسخه مورد انتظار اولترا از خانواده Galaxy S23 با پیشرفت‌های مهمی همراه خواهد بود که در ادامه به مرور جزئیات آن می‌پردازیم.

براساس پست جدیدی که از سوی حساب توییتری Ice Univerce، از افشاگران سرشناس منتشر شده است، گلکسی S23 اولترا علاوه بر ارتقای مشخصات، با پیشرفت‌های مختلفی همراه خواهد شد تا بهترین تجربه ممکن را در نقش یک پرچم‌دار تمام‌عیار ارائه دهد. به‌نقل از این شایعه، بلندگوها در این نسخه به‌منظور ارتقای تجربه شنیداری و در عین حال بیس بهتر، از کیفیت قابل توجهی برخوردار خواهد بود.

توییت

افزون‌براین، بهبودهای مختلفی برای سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا اعمال خواهد شد. طبق ادعای Ice Univerce، مشکلات تاخیر در فوکوس که باعث کندی استفاده از برنامه دوربین می‌شود، در نسخه اولترا رفع خواهد شد. بدین ترتیب، تاخیر در عملکرد شاتر به حداقل خواهد رسید و کیفیت تصویر نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر این، گلکسی اس 23 اولترا از یک لرزش‌گیر قدرتمندتر بهره‌مند می‌شود که پایداری بهتری را برای ثبت تصاویر به ارمغان می‌آورد.

این بهبود احتمالا از طریق ترکیبی از لرزش‌گیر اپتیکال و الکترونیکی (OIS+EIS) برای کاهش تاری عکس‌هایی که در حین حرکت ثبت می‌شوند، ارائه خواهد شد. در نهایت، میکروفون پرچم‌دار آینده سامسونگ نیز به‌لطف پیشرفت‌های جدید، کیفیت بهتری را در تماس‌ها و ضبط ویدیو به ارمغان می‌آورد. ناگفته نماند که این اطلاعات صرفا در حد حدس و گمان هستند و تا رونمایی رسمی قطعیتی وجود ندارد.