گلکسی اس 23

گلکسی S23 احتمالا از اس 22 ارزان تر است، اما مشکلی وجود دارد!

ظاهرا سامسونگ قصد دارد با حذف دو ویژگی از نسخه معمولی گلکسی اس 23 – Galaxy S23، این گوشی را با قیمتی پایین‌تر از نسل گذشته روانه بازار کند.

سری گلکسی S23 به مانند نسل پیشین، شامل سه مدل معمولی، پلاس و اولترا خواهد بود. انتظار می‌رود در اوایل ماه آینده شاهد رونمایی از پرچم‌داران جدید سامسونگ باشیم. در این میان، شایعات و رندرهای مختلفی از خانواده Galaxy S23 در فضای مجازی منتشر شده است. اکنون به‌نقل از یک گزارش جدید، شرکت کره‌ای به‌دنبال راهی برای کاهش قیمت مدل پایه گلکسی اس 23 است.

به‌نقل از یک افشاگر، سامسونگ قصد دارد با حذف برخی ویژگی‌ها از جمله موتور ویبره، قیمت نسخه استاندارد S23 را کاهش دهد. هم‌چنین این احتمال وجود دارد که این مدل از یک موتور بازخورد لمسی سطح پایین استفاده کند. دیگر تنزل احتمالی در بخش نمایشگر گلکسی S23 خواهد بود. علی‌رغم آنکه سامسونگ احتمالا کیفیت صفحه‌نمایش این مدل را حفظ خواهد کرد، اما ممکن است حاشیه‌های بزرگ‌تری را در مقایسه با گلکسی S22 شاهد باشیم.

سامسونگ با این سیاست، قصد دارد دستگاه خود را با قیمت ارزان‌تری در مقایسه با مدل پایه گلکسی اس 22 به‌فروش برساند. هم‌چنین شایعاتی دیگر مبنی بر تعمیم استراتژی کاهش قیمت در دیگر اعضای خانواده گلکسی S23 نیز وجود دارند که در مقایسه با گزارش‌ها در مورد مدل پایه، چندان مستند نیستند.

گلکسی S23

تاریخ عرضه، تنوع رنگ و مشخصات سری گلکسی S23 سامسونگ

غول فناوری کره‌ جنوبی، در ماه آینده میلادی (فوریه) از سری گلکسی اس 23 رونمایی خواهد کرد. براساس اطلاعات لو رفته، پرچم‌داران آینده سامسونگ احتمالا در چهار رنگ بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن عرضه خواهند شد. علاوه بر آن، تمامی مدل‌های Galaxy S23 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شوند. در این میان، نسخه استاندارد نیروی خود را از یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و ظاهرا نمایشگر 6.1 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس، مانند نسل گذشته در این مدل نیز به‌قوت خود باقی می‌ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*