تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ موفق به دریافت گواهی سازگاری با ساعت بدن شدند

تلویزیون های سامسونگ از سری 2023 Lifestyle و Neo QLED توانستند تاییدیه سازگاری کامل با ساعت بدن انسان را دریافت کنند.

سری 2023 Lifestyle و Neo QLED سامسونگ موفق شدند تاییدیه سازگاری کامل با ساعت بدن انسان را از موسسه برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات (VDE) کسب کنند. سامسونگ با دریافت این تاییدیه بار دیگر نشان داد که در توسعه و طراحی محصولات طبق اولویت‌های مصرف‌کنندگان تعهد دارد.

سازگاری کامل تلویزیون های سامسونگ با ساعت بدن

این تاییدیه نشان می‌دهد حالت Eye Comfort تلویزیون های سامسونگ با تنظیم خودکار نور و دمای رنگ می‌توانند نور طبیعی فضای باز را بازسازی کنند و بهترین تجربه تماشا را برای کاربرانی که زمان زیادی در فضای بسته حضور دارند به‌وجود آورند.

ساعت بدن در واقع یک چرخه 24 ساعته محسوب می‌شود که در طول روز با جلوگیری از تولید ملاتونین به پویایی بدن و فعالیت بیشتر کمک می‌کند. البته این چرخه میزان تولید ملاتونین را برای کمک به خواب بهتر در شب افزایش خواهد داد. ملاتونین یکی از هورمون‌های بدن انسان بوده که باعث خواب بهتر خواهد شد.

تلویزیون های سامسونگ

موسسه VDE دارای 36 هزار عضو بوده و یکی از بزرگترین انجمن‌های فنی و علمی اروپا محسوب می‌شود. مرکز این موسسه که در کشور آلمان قرار داشته سطح ایمنی و سلامتی دستگاه‌های الکترونیکی را با انجام آزمایش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهد و برای آنها گواهینامه‌ها یا تاییدیه‌های ویژه‌ای را صادر می‌کند.

تاییدیه جدید VDE نشان می‌دهد پس از این‌که محرک‌های شبانه‌روزی در سطوح مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، حالت Eye Comfort با ساعت بدن کاربران کاملا سازگار است. البته موسسه VDE فرایند بررسی و صدور این تاییدیه را بر اساس روش Circadian Stimulus و طبق نتایج آزمایش‌های مرکز تحقیقات روشنایی آمریکا انجام داده است.

گفتنی است تلویزیون های سامسونگ علاوه بر تاییدیه ساعت بدن موفق شدند تاییدیه مراقبت از چشم را از VDE و گواهی عدم بازتاب را از آزمایشگاه مستقل و معروف UL (Underwriters Laboratories) از آن خود کنند. ضمن این‌که این تلویزیون‌ها نخستین تاییدیه‌های Pantone و SkinTone را از موسسه پنتون دریافت کردند که تاییدی بر استانداردهای دقت رنگ در این تلویزیون‌ها است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*