زیبایی صورت

راه زیبایی صورت؛ بوکال فت و لیفت ابرو

درمان‌های زیبایی در حال حاضر در جامعه بشری بسیار رایج است و افراد زیادی هستند که می‌خواهند با این روش‌ها صورت خود را زیبا یا جوان کنند. یکی از مشکلاتی که می‌تواند زیبایی هر فردی را تحت‌الشعاع قرار دهد، چاق بودن بیش از حد صورت به‌خصوص روی لب‌ها و گونه‌ها است.

تجمع چربی در این نواحی باعث شل شدن و افتادگی آن می‌شود که می‌تواند از زیبایی صورت شما بکاهد. در این صورت جراحی بوکال فت برای شما مناسب است. همچنین امروزه افراد زیادی برای زیبایی بخشیدن به‌صورت خود از روش‌هایی همچون لیفت ابرو و لیفت با نخ استفاده می‌کنند.

جراحی چربی بوکال چیست؟

بهتر است ابتدا با چربی بوکال آشنا شوید، یعنی چربی عمیقی که اگر بیرون زده شود، منجر به پری و تورم لب در گوشه بیرونی لب می‌شود. می‌توان گفت که توده بوکال تشکیلی در ناحیه عضلات صورت است که به آن عضلات جعبه و سطحی می‌گویند. میزان چربی روی گونه‌ها در افراد مختلف متفاوت است. این لایه چربی ممکن است در برخی افراد کمتر و در برخی دیگر بیشتر باشد. اما اگر بزرگتر از حد معمول باشد روی زیبایی فرد تاثیر منفی می‌گذارد. چربی بوکال به عنوان لیپوساکشن نیز شناخته می‌شود، زیرا مقداری از چربی را از دهان خارج می‌کند. دلایل زیادی برای چاقی صورت و تجمع چربی روی گونه‌ها وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امروزه به دلیل افزایش حجم کار، مردم به تغذیه سالم اهمیت نمی‌دهند. روی آوردن به فست فود و غذاهای آماده یکی از دلایل افزایش چاقی است. نتیجه یک چهره چاق است که هیچ‌کس آن را دوست ندارد. گاهی اوقات چاقی ربطی به رژیم غذایی آنها ندارد و ناشی از بیماری‌های خاصی مانند کم کاری تیروئید، بیماری کلیوی و غیره است. نوشیدن الکل و سایر نوشیدنی‌های ناسالم نیز می‌تواند یکی از عوامل چاقی باشد. زمانی که بدن به دلیل کم آبی و کمبود مواد معدنی در اندام‌ها دچار کم آبی می‌شود، این نواحی از بدن با فعالیت بیشتر سعی در بهبود و افزایش سایز این اندام‌ها دارند. برخی از چاقی‌ها ربطی به بیماری یا تغذیه ندارد و به‌دلیل ژنتیک است. گاهی با بالا رفتن سن افراد لب‌هایشان آویزان می‌شود.

لیفت ابرو

زیبایی چهره از دیرباز یکی از دغدغه‌های انسان بوده است، اما افزایش سن معمولا مانع از زیبا به نظر رسیدن ما می‌شود، زیرا تغییرات زیادی در چهره ایجاد می‌کند. یکی از این تغییرات ناخوشایند برای فرد ایجاد چین و چروک روی پوست و افتادگی قسمت‌هایی از صورت از جمله افتادگی ابروها است. ابروها یکی از مهم‌ترین اجزای صورت هستند که نقش مهمی در شادابی و طراوت دادن به چهره دارند و حذف آن انسان را غمگین، خسته و ناراحت می‌کند. اما خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و پیدایش تکنیک‌های جدید امکان بالا بردن ابرو و به اصطلاح لیفت ابرو فراهم شد. زیبایی ابرو جزء جدایی‌ناپذیر زیبایی یک سوم بالایی صورت و ظاهر کلی یک فرد است. ظاهر ابروها به‌طور موثر چهره را آشکار و شاداب می‌کند و همچنین تاثیر به‌سزایی در روابط اجتماعی افراد دارد. وقتی ابروها نامتقارن باشند، صورت هم تقارن و زیبایی خود را از دست می‌دهد. از طرفی ابروهای پایین و افتاده چهره را خسته و غمگین نشان می‌دهد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد در اینترنت برای بهترین روش‌های لیفت ابرو جستجو می‌کنند.

علت افتادن ابروها چیست؟

یکی از فرآیندهای طبیعی بدن افزایش سن و بروز علائم پیری در صورت است. ابروها به‌طور طبیعی با افزایش سن می‌افتند و وضعیت آنها اغلب ویژگی‌های نامطلوبی به چهره می‌دهد. شرایطی مانند خستگی، غمگینی، عصبانیت، بی حالی و سایر ویژگی‌هایی که نشان دهنده وضعیت روانی فرد نیست. یکی از مهم‌ترین علل افتادگی ابروها افزایش سن و در نتیجه کاهش کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست (کشسانی پوست) است که باعث افتادگی ابروها و پلک‌ها می‌شود. به غیر از افزایش سن، عوامل دیگری نیز در افتادگی ابروها نقش دارند، از جمله:

علل ژنتیکی: برخی افراد به دلایل ژنتیکی با افتادگی پلک و ابرو به دنیا می‌آیند.

کاهش وزن قوی: در افرادی که قبلا اضافه وزن داشتند، کاهش وزن باعث کاهش لایه‌های چربی زیر پوست ابرو نیز می‌شود. این کاهش چربی منجر به افتادگی پلک و ابرو می‌شود.

از برخی بیماری‌ها رنج می‌برد: برخی از بیماری‌ها، مانند فلج بل یا آسیب‌های صورت، می‌توانند باعث افتادگی ابرو شوند.

زیبایی صورت

لیفت با نخ

روش‌های جدید جوانسازی پوست ممکن است نتوانند زمان را متوقف کنند، اما می‌توانند روند پیری پوست را به‌میزان قابل توجهی کاهش دهند. لیفت با نخ یکی از روش‌های محبوب و موثر برای بهبود انحنای سطح یا کانتور صورت است و می‌تواند خطوط بیان را حتی در سنین بالا صاف کند. تا چند سال پیش، تنها راه درمان افتادگی و افتادگی پوست، جراحی لیفت صورت بود. یک عملیات پیچیده با خطرات زیاد و دوره نقاهت طولانی. البته روش‌های جوانسازی زیادی وجود دارند که سابقه طولانی دارند، اما نتایج اکثر آنها با نتایج نهایی لیفت صورت قابل مقایسه نیست. اساساً تنها راه رفع افتادگی پوست، برداشتن پوست اضافی با تیغ جراحی بود.

جراحی لیفتینگ، اگرچه می‌تواند نتایج قابل توجهی داشته باشد، خطرات و هزینه‌های زیادی را به همراه دارد. به‌همین دلیل بسیاری از متقاضیان یا علاقه ای به رفتن زیر تیغ جراحی ندارند و یا به دلیل شرایط جسمی و روحی قادر به انجام این کار نیستند. به همین دلیل روش‌های مدرن‌تر و کم تهاجمی‌تری برای لیفت صورت ابداع شده است که یکی از آنها لیفت با نخ است. لیفت صورت با نخ یک روش جوان‌سازی است که از نخ‌های موقت یا قابل جذب برای سفت کردن یا لیفت کردن پوست استفاده می‌کند. بخیه‌های موقت زیر پوست قرار می‌گیرند واثر جوانسازی شگفت انگیز (سفت کننده پوست و تحریک کلاژن سازی)روی صورت دارند.

معرفی کلینیک گونه

جراحی زیبایی صورت امروزه یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است. بسیاری از افراد مشتاقانه منتظر یک متخصص جراحی زیبایی صورت برای تغییر شکل و زیبایی اجزای صورت و رفع چین و چروک هستند. در برخی شرایط به جز بازسازی و زیبایی، جراحی زیبایی صورت می‌تواند عملکرد ناحیه مورد نظر را بازیابی و بهبود بخشد. انواع مختلفی از جراحی‌های صورت و عمل‌های زیبایی وجود دارد که در کلینیک گونه goonehclinic.com به صورت تخصصی انجام شده و هر قسمت از صورت به طور جداگانه در لیست عمل های زیبایی قابل انجام برای مردان و زنان در نظر گرفته شده است. جراحی پلک (بلفاروپلاستی) ، لیفت صورت ، لیفت ابرو ، تزریق ژل و چربی ، ساختن زاویه فک ، لیفت غبغب و لیفت گردن از جمله جراحی‌های زیبایی این کلینیک می‌باشد.

آدرس : تهران، خیابان جردن، خیابان دستگردی (ظفر)، پلاک 251، طبقه 4

تلفن91001013

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.