قرعه کشی ثبت نام ایران خودرو

تاریخ و زمان قرعه کشی ثبت نام ایران خودرو در دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد

زمان قرعه کشی ثبت نام ایران خودرو در دی ماه 1401 اعلام شد. ایران خودرو در طرح فروش جدید خود رانا پلاس، پژو پارس سال سفارشی و سورن پلاس دوگانه سوز را به بازار عرضه کرد.

ایران خودرو در طرح جدید فروش فوق‌العاده خود برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودرو‌های فرسوده چهار خودرو رانا پلاس، پژو پارس سال سفارشی ELX، پارس سال موتور XU7P و سورن پلاس دوگانه سوز را به بازار عرضه کرد که البته این طرح در امروز یکشنبه 25 آبان 1401 به پایان می‌رسد.

زمان قرعه کشی ثبت نام ایران خودرو

در همین راستا ایران خودرو قصد دارد طرح قرعه کشی فو‌ق‌العاده این 4 محصول خود را در روز سه شنبه 27 دی 1401 در صورت تعطیل نبودن ادارات استان تهران برگزار کند. البته روابط عمومی ایران خودرو اعلام کرد از آنجایی که در روند اجرای قرعه کشی باید دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی حضور داشته باشند و مشخص نیست تعطیلات اخیر صرفه‌جویی در مصرف گاز تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، تاریخ دقیق قرعه کشی محصولات ایران خودرو نیز مشخص نیست.

همچنین در اطلاعیه ایران خودرو آمده است امروز یکشنبه 25 دی 1401 تمام واحد‌های تولید، پشتیبانی و ستادی ایران خودرو برای صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق تعطیل بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*