همراه اول

اولین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط همراه اول برگزار می‌شود

مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول اولین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای را برگزار می‌کند.

مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول قصد دارد اولین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای را در دو محور اصلی بازی‌های موبایلی و پلتفرم‌های کسب و کاری مبتنی بر بازی و سرگرمی رسانه‌ای برگزار کند.

برگزاری رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای

از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری از طریق بازوهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر، جایگاه‌یابی گیم لاین همراه اول، ظرفیت‌سازی در حوزه منابع انسانی، شناسایی و احصاء نیازهای فعالان اکوسیستم سرگرمی و بازی به دارایی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه اپراتور و شرکت‌های وابسته اپراتور، معرفی ظرفیت‌های همکاری مشترک به‌ویژه در حوزه ارائه APIهای تخصصی و خدمات زیرساخت دیجیتال به فعالان حوزه بازی و سرگرمی رسانه‌ای و همچنین شناسایی استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و تیم‌های فعال و صاحب ایده در حوزه‌های تخصصی رویداد اشاره کرد.

از مخاطبان اصلی این رویداد نیز می‌توان به این افراد اشاره کرد: افراد، تیم‌ها و شرکت‌هایی که پلتفرم‌های کسب و کاری در زمینه بازی و سرگرمی رسانه‌ای را طراحی و راه‌اندازی کردند یا در این حوزه ایده‌های مناسبی دارند؛ افراد، تیم‌ها یا شرکت‌هایی که تاکنون یک یا چند بازی موبایل را تولید کردند و قصد معرفی و جذب سرمایه‌گذاری برای آنها را دارند؛ افراد و تیم‌هایی که در حوزه بازی‌سازی علاقه‌ و دانش پایه‌ داشته و قصد دارند توانایی‌های خود را محک بزنند.

همراه اول برای برگزیدگان این رویداد نیز جوایز ارزنده‌ای چون امکان انتشار بازی در پلتفرم‌های داخلی همراه اول مانند اوانو، امکان انتشار بازی در بازارهای بین‌المللی و همچنین حمایت‌های مادی تا سقف 1 میلیارد ریال را در نظر گرفته است. علاقه‌مندان تا 10 بهمن 1401 فرصت دارند تا فرایند ثبت نام و ارسال طرح‌ها را انجام دهند. شرکت‌کنندگان برای تکمیل فرم‌های مربوطه و شرکت در این رویداد باید به سایت این رویداد به آدرس mci.ir/web/rd/game-event مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*