پیکاپ فوتون اتوماتیک

پیکاپ فوتون اتوماتیک برای اولین بار در اول بهمن به فروش می‌رسد

پیکاپ فوتون اتوماتیک برای اولین بار به بازار عرضه می‌شود. ایران خودرو دیزل از شنبه 1 بهمن 1401 نسخه اتوماتیک فوتون دیزلی را در قالب فروش فوری به بازار عرضه می‌کند.

شرکت ایران خودرو دیزل قصد دارد از ساعت 10 صبح روز شنبه 1 بهمن 1401 برای اولین بار پیکاپ فوتون اتوماتیک را از طریق سایت فروش اینترنت محصولات خود به مشتریان عرضه کند. در این طرح، فوتون اتوماتیک با قیمت قطعی و با موعد تحویل اسفند 1401 به مشتریان عرضه می‌شود. ضمن این‌که مشتریان می‌توانند این خودرو را در دو رنگ مشکی و سفید خریداری کنند.

شرایط پیکاپ فوتون اتوماتیک – 1 بهمن 1401

در این طرح فروش، هر کد ملی فقط می‌تواند برای خرید یک خودرو ثبت سفارش انجام دهد و مشتریانی که سابقه خرید محصول پیکاپ از شرکت ایران خودرو دیزل در یک سال گذشته را دارند، اجازه ثبت نام نخواهند داشت. از سایر محدودیت‌های این طرح فروش می‌توان به داشتن گواهینامه رانندگی و حداقل 18 سال سن اشاره کرد.

پیکاپ فوتون اتوماتیک

گفتنی است فوتون اتوماتیک بنزینی به موتوری با فناوری بورگوارد و سامانه توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 240 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 دنده اتوماتیک ZF به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. چنین قدرتی، این پیکاپ ایران خودرو دیزل را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی بازار ایران تبدیل کرده است.

این محصول ایران خودرو دیزل در کنار سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرانه از طراحی داخلی بسیار زیبایی نیز بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های مهم این خودرو می‌توان به قابلیت دو دیفرانسیل 4WD و زنجیر موتور اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*