خرید تتر

نحوه خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال ایرانی

تتر دروازه ورود به بازارهای جهانی مبادلات ارزهای دیجیتال است. حتی در بزرگترین صرافی‌های کریپتویی دنیا، به منظور خرید یک رمز ارز به USDT نیاز دارید. جفت‌های معاملاتی در آن‌ها همگی با ارز تتر هستند، هر چند ممکن است امکان خرید و فروش با کوین‌ها و توکن‌های معروف دیگر نیز میسر باشد. به همین دلیل تریدرهای ایرانی برای استفاده از پلتفرم‌های بین‌المللی، به یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی به منظور خرید تتر نیاز دارند. در این مقاله نحوه خرید تتر از یک صرافی رمز ارز محبوب ایرانی، بیت 24، را آموزش می‌دهیم.

اگرچه در برخی صرافی های خارجی می‌توان پول فیات را مستقیما به تتر تبدیل و ترید را آغاز کرد، اما هیچ کدام یک از آن‌ها از پرداخت با ریال پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل تنها دروازه ورود به آن‌ها برای تریدرهای ایرانی خرید تتر از یک وب سایت یا اپلیکیشن ایرانی است. البته به‌لطف صرافی های ارز دیجیتال قدرتمند داخلی نیاز به بسترهای خارجی مبادلات رمز ارزها به حداقل رسیده، اما در هر صورت، در این مقاله نحوه خرید تتر ارزان از صرافی بیت 24 و چگونگی انتقال آن به صرافی محبوب کوکوین را آموزش خواهیم داد.

آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی بیت 24

خرید و فروش ارز دیجیتال در بیت 24، مشابه تمام صرافی های ایرانی معتبر، نیازمند ثبت نام و احراز هویت است. خوشبختانه طی کمتر از پانزده دقیقه قادر به ایجاد حساب کاربری جدید و احراز هویت در Bit24 خواهید بود. بعد از انجام این دو مرحله، از طریق اپلیکیشن یا وب سایت به نشانی bit24.cash، به حساب خود وارد شوید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن یا وب سایت به بخش‌های مختلف پلتفرم بیت 24 دسترسی سریع خواهید داشت. نحوه خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتال تفاوتی ندارد؛ از قسمت دسترسی سریع یا نوار منوی پایین صفحه گزینه «خرید و فروش» را انتخاب کنید. به‌طور پیش‌فرض وارد قسمت «خرید» خواهید شد. رمز ارز پیش‌فرض USDT است. بعد از تعیین مقدار خرید، دکمه سبز رنگ را لمس کنید.

خرید تتر

قدم بعدی تعیین نحوه ارسال است. بیت 24 دارای کیف پول داخلی است و به شما اجازه می‌دهد رمز ارزها را بعد از خرید، خیلی سریع و بدون نیاز به پرداخت کارمزد انتقال، در حساب خود نگه دارید. البته اجباری برای این کار نیست. گزینه دیگر در این مرحله «انتقال به کیف پول شخصی» است. برای انتقال تتر به صرافی کوکوین یا هر پلتفرم مبادله و کیف پول دیگر، باید همین گزینه را انتخاب کنید.

شبکه را مشخص و آدرس مقصد را ارائه کنید. برای دریافت آدرس باید به کیف پول شخصی یا حساب خود در صرافی مورد نظر مراجعه کنید. به‌عنوان مثال در صرافی کوکوین، برای دریافت آدرس USDT خود باید از منوی پایین صفحه گزینه Assets را انتخاب و سپس دکمه Deposit را لمس کنید. بعد از انتخاب گزینه USDT و تعیین شبکه (مثلا TRC20) آدرس کیف پول شما داخل صرافی نمایش داده خواهد شد. از این آدرس در زمان خرید تتر از صرافی بیت 24 استفاده کنید.

خرید تتر

به اپلیکیشن بیت 24 برمی‌گردیم. آدرس دریافتی در مرحله قبل از صرافی کوکوین را وارد کنید. از یکسان بودن شبکه‌ها اطمینان پیدا کنید، وگرنه ارز ارسالی گم خواهد شد. بیت 24 هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباهات کاربران به خاطر انتخاب اشتباه شبکه یا ارائه آدرس اشتباه ندارد.

معرفی مختصر صرافی ارز دیجیتال بیت 24

بیت 24 یک پلتفرم خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال است. از نظر تعدد رمز ارزهای قابل خرید و فروش و همچنین سرعت تسویه ارزی و ریال، بیت 24 یکی از بهترین صرافی های ایرانی ارز دیجیتال است. به لطف این دو ویژگی و قابلیت‌های کاربردی دیگر، این صرافی تا امروز موفق به جلب اعتماد بیش از 500 هزار کاربر شده است.

همان‌طور در آموزش نحوه خرید تتر گفتیم، بیت 24 دارای کیف پول ارزی و ریالی داخلی است و به کاربران اجازه می‌دهد کوین‌ها و توکن‌های خود را بعد از خرید داخل حسابشان نگهداری کنند. همچنین می‌توان بعد از فروش رمز ارزها، به جای دریافت هزینه در حساب بانکی خود موجودی ریالی حساب بیت 24 را شارژ و از آن برای خریدهای بعدی استفاده کرد.

به‌عنوان دیگر ویژگی‌های مهم صرافی ارز دیجیتال بیت 24 باید به پشتیبانی قوی و حرفه‌ای از کاربران و داشتن آکادمی بزرگ برای ارائه آموزش‌های رایگان به کاربران از مبتدی تا حرفه‌ای و تخصصی اشاره کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*