سورپرایز گلکسی اس 23

سامسونگ یک سورپرایز بزرگ برای رویداد معرفی گلکسی اس 23 دارد!

اگر فکر می‌کنید همه چیز را در خصوص گوشی های Galaxy S23 – گلکسی اس 23 سامسونگ می‌دانید، در اشتباهید! چون این کمپانی یک سورپرایز بزرگ برای رونمایی از این محصولات در نظر دارد.

سامسونگ به‌تازگی تیزر جدیدی از رویداد آنپکد اول فوریه خود منتشر کرد و در آن اطلاعاتی را در خصوص سری گوشی های گلکسی اس ۲۳ در اختیارمان قرار داد. با وجود این که اکثر اطلاعات موجود در این تیزر تاییدکننده شایعات پیشین در خصوص این نسل از پرچمداران سامسونگ هستند، اما یک سورپرایز بزرگ هم در میان این اطلاعات قابل مشاهده است.

سورپرایز گلکسی اس 23

سورپرایز سامسونگ برای علاقمندان به گلکسی اس ۲۳ چیست؟

تی ام روه، مسئول بخش تجربه موبایلی سامسونگ با انتشار پستی در وبلاگ این کمپانی گفت:

نسل بعدی گوشی های گلکسی سامسونگ بیش از هر چیز بر روی دوربین، عملکرد و پایداری متمرکز خواهد بود. به همین دلیل است که دوربین‌های حرفه‌ای مورد استفاده در این پرچمداران هوشمندتر از قبل خواهند بود. همچنین عملکرد این گوشی‌های هم قدرتمندتر از قبل بوده و اتصالات نیز در این محصولات مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

بر اساس این اظهار نظر و شایعات پیشین، می‌توان انتظار داشت که سری گلکسی S23 به دوربین‌های جدید 200 مگاپیکسلی سامسونگ و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز باشد. همچنین توجه ویژه به اتصالات نیز می‌تواند به نوعی سیستم ارتباط ماهواره‌ای نظیر آنچه در آیفون 14 دیدیم اشاره داشته باشد. این اتصال ماهواره‌ای احتمالا توسط فناوری جدید ماهواره اسنپدراگون (Snapdragon Satellite) که به‌تازگی توسط کوالکام معرفی شده است، انجام خواهد شد.

اسنپدراگون Satellite

سیستم ارتباطی ماهواره اسنپدراگون نه تنها قادر به اتصال به شبکه ماهواره‌های ایریدیوم برای تماس‌های اضطراری است؛ بلکه می‌تواند برای ارسال پیامک‌های معمولی و استفاده از سایر پیام‌رسان‌ها نیز به ماهواره متصل شود.

در صورتی که این اتفاق بیفتد، سامسونگ در بخش ارتباطات ماهواره‌ای دست بالاتر را نسبت به اپل و هواوی خواهد داشت؛ چرا که جدیدترین پرچمداران آن‌ها تنها برای ارسال پیام‌های ضروری به ماهواره متصل می‌شوند.

سری Galaxy S23 شاید در دو مدل معرفی شوند!

دیگر سورپرایز پیرامون خانواده پرچمداران گلکسی اس 23 سامسونگ نیز مربوط به عرضه احتمالی آن‌ها در دو مدل است! مسئول بخش موبایل سامسونگ در پست جدید خود اعلام کرده بود که سامسونگ امسال دو محصول پریمیوم را رونمایی خواهد کرد که پایه‌گذار استانداردهای جدیدی در اتصالات و ارتباطات خواهند بود.

کمپانی کره‌ای در چند سال گذشته همواره سه مدل از پرچمداران خانواده گلکسی اس (مدل استاندارد، مدل پلاس و مدل اولترا) را معرفی می‌کرده است. با این حال این اظهار نظر جدید می‌تواند به این معنا باشد که رویه سامسونگ برای رونمایی از پرچمدارانش امسال متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود.

سورپرایز گلکسی اس 23

پیش از این شایعاتی در اینترنت منتشر شده بود که حاکی از حذف مدل پلاس از سری گلکسی S24 بود. با این حال شاید این اتفاق در همین نسل رخ دهد و با حذف گلکسی اس 23 پلاس، تنها شاهد رونمایی از دو مدل استاندارد و اولترا از این پرچمدار باشیم.

احتمال دیگر در این زمینه هم این است که مدل استاندارد از سبد پرچمداران سامسونگ حذف شده و فقط شاهد رونمایی از مدل‌های پریمیوم Plus و Ultra باشیم. بعلاوه این احتمال هم وجود دارد که هر سه مدل از سری گلکسی S23 رونمایی شده و منظور روه از دو مدل پریمیوم، گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی بوک 3 اولترا باشد که مدت‌هاست شایعه عرضه آن بر سر زبان‌هاست!

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که سامسونگ چه برنامه‌ای برای عرضه پرچمداران امسالش دارد. در هر صورت باید صبر کرد و دید کره‌ای‌ها برای رویداد اول فوریه چه سورپرایز دیگری برای علاقمندان به سری گلکسی اس 23 دارند.

نظر شما در خصوص سری محصولات Galaxy S23 چیست؟ آیا برای رونمایی از آن‌ها هیجان‌زده هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*