مسابقات هندبال قهرمانی جهان

مسابقات هندبال قهرمانی جهان به صورت مستقیم از لنز ایرانسل پخش می‌شود

علاقه‌مندان می‌توانند مسابقات هندبال قهرمانی جهان را که از امروز 28 دی 1401 آغاز می‌شود به‌صورت مستقیم از اپلیکیشن لنز ایرانسل تماشا کنند.

از امروز چهارشنبه 28 دی 1401 دور اصلی رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان لهستان-سوئد 2023 آغاز خواهد شد و در همین راستا تیم‌ملی هندبال مردان ایران در اولین مسابقه خود باید  از ساعت ۱۸ امروز با اسلوونی به رقابت بپردازد. ملی‌پوشان ایران در گام بعدی از ساعت 20:30 روز جمعه 30 دی با تیم فرانسه و در سومین و آخرین دیدار خود نیز از ساعت 20:30 روز یکشنبه 2 بهمن با تیم لهستان به رقابت خواهند پرداخت.

پخش مسابقات هندبال قهرمانی جهان در لنز ایرانسل

در همین راستا اپراتور ایرانسل در اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز به آدرس Lenz.ir امکانی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند از طریق شبکه لنز اسپورت پلاس آن تمام رقابت‌های جهانی هندبال مردان از جمله بازی‌های تیم ملی ایران در این مسابقات را به‌شکل زنده تماشا کنند. گفتنی است کاربران ایرانسلی نیز می‌توانند به شکل رایگان و بدون اینکه اشتراک خریداری کنند، این مسابقات را با تعرفه تمام‌بهای اینترنت ببینند.

گفتنی است آخرین روز دیدارهای مرحله مقدماتی گروه A رقابت‌های قهرمانی جهان، روز دوشنبه 26 دی ماه در کشور لهستان برگزار شد و در آن تیم ملی مونته‌نگرو توانست تیم شیلی را شکست دهد. با این نتیجه تیم‌های ملی ایران، مونته‌نگرو و اسپانیا از گروه A مسابقات قهرمانی جهان به مرحله بعد و دور اصلی رقابت‌ها صعود کردند و به لیست 24 تیم برتر جهان رسیدند. ایران در دور اصلی با فرانسه، اسلوونی و لهستان به رقابت می‌پردازد.

اپراتور ایرانسل در تاریخ دوشنبه 12 دی 1401 با تمدید قرار داد همکاری با فدراسیون هندبال برای دومین سال متوالی به حامی ورزش هندبال کشور تبدیل شد. این رشته ورزشی پس از حمایت ویژه ایرانسل طی یک سال گذشته توانست در رده‌های مختلف بدرخشد و عناوین مهمی را کسب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*