قیمت گوشی گلکسی S23 سامسونگ

گوشی های سری گلکسی S23 گرانتر از نسل قبلی خواهند بود

ظاهرا قیمت گوشی های سری گلکسی اس 23 سامسونگ – Galaxy S23 در استرالیا، کمی بیشتر از سری گلکسی S22 خواهد بود. این را می‌توانیم به سایر بازارها نیز تعمیم دهیم.

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ در تاریخ 12 بهمن، هر روز شاهد افشای اطلاعات جدید هستیم. تازه‌ترین مورد اما شاید خوشایند طرفداران نباشد. بر اساس گزارشی که از استرالیا بیرون آمده، قیمت گوشی های سری گلکسی S23 در این کشور، 100 دلار بیشتر از نسل قبلی خواهد بود.

هر 100 دلار استرالیا برابر با 70 دلار آمریکا و 65 یورو است. ولی معمولا کمپانی‌ها برای گران کردن محصولات خود، از رقم رند استفاده می‌کنند. پس در آمریکا و اروپا این افزایش قیمت می‌تواند 50 دلار و یورو یا 100 دلار و یورو باشد.

به هر حال، روی ارقام بحث و جدل نداریم؛ چون فعلا این در حد گمانه‌زنی است.

قیمت گوشی گلکسی S23

موضوع عجیب‌تر اینکه بر خلاف شایعات مطرح شده درباره حذف نسخه 128 گیگابایتی، منبع استرالیایی به‌طور مشخص درباره نسخه 128 گیگ صحبت کرده است. در صورت صحت این گزارش، پس یا شایعات پیشین اشتباه بودند یا ظرفیت حافظه نسخه پایه در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

البته اگر نسخه پایه، 256 گیگ باشد و در قیاس با نسخه پایه سال قبل، 100 دلار گران‌تر شده باشد؛ اسم این را واقعا نمی‌توان افزایش قیمت گذاشت.

فقط دو هفته دیگر منتظر بمانید تا با معرفی رسمی گوشی‌ها، همه‌چیز مشخص شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*