نسخه پی سی بازی Returnal

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Returnal مشخص شد + سیستم مورد نیاز

یک وبلاگ گیمینگ، تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Returnal را فاش کرد. همچنین حداقل سیستم مورد نیاز اجرای بازی بازگشت به آینده نیز مشخص شد.

سرانجام تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Returnal مشخص شد. نسخه PC این بازی انحصاری PS5 که از سال گذشته شایعاتی در خصوص آن شنیده می‌شود و در رویداد The Game Awards معرفی شده بود، تأیید شده که اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. همچنین یکی از وبلاگ‌های پلی استیشنی سیستم مورد نیاز این بازی برای اجرا روی کامپیوترهای شخصی را منتشر کرده است.

این عنوان حداقل به ۶۰ گیگابایت فضای خالی (پیشنهادی SSD)، ۱۶ گیگابایت رم و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 (نسخه ۶ گیگ) یا AMD Radeon RX 580 (نسخه ۸ گیگ) نیاز دارد. اما اگر می‌خواهید تجربه بهتری را با اجرای این بازی به‌دست بیاورید، کارت گرافیک Nvidia RTX 3080 Ti (نسخه ۱۲ گیگ) یا AMD Radeon RX 6950 XT (نسخه ۱۶ گیگ) به همراه ۳۲ گیگابایت رم پیشنهاد می‌شود. این بازی در تمام حالت‌های گرافیکی روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

نسخه پی سی بازی Returnal

دو فناوری Nvidia DLSS و AMD FSR و همینطور Nvidia NIS نیز به کاربران اجازه می‌دهند بدون فشرده‌سازی رزولوشن بتوانند فریم ریت بازی خود را افزایش دهند. همچنین شما می‌توانید رهگیری بازتاب‌های نور و سایه‌ها را فعال کنید و با مانیتورهای فوق عریض با نسبت ۲۱ به ۹ یا ۳۲ به ۹ این بازی را اجرا کنید. ضمناً شما می‌توانید بازی Returnal را علاوه بر کیبورد و ماوس، با دسته بازی DualSense سونی نیز اجرا کنید.

این بازی مورد انتظار، تا پیش از بهار آینده رسماً برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.