ال‌جی از اولین تلویزیون ۸K خود در نمایشگاه CES 2016 رونمایی خواهد کرد

بنابر خبری که به تازگی منتشر شده است، کمپانی ال‌جی قصد دارد تا در رویداد CES 2016 از اولین تلویزیون خود با رزولوشن ۸K رونمایی کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تلویزیون‌ها همیشه جز هیجان انگیزترین دستگاه هایی هستند که هر ساله در رویداد CES به نمایش گذاشته می‌شوند. از محصولات جدیدی با ر‌نگ‌ها‌ی غنی‌تر و ضخامتی کمتر گرفته تا غول‌هایی با رزولوشن بالا را ‌‌می‌توان در نمایشگاه مشاهده نمود.  البته در میان ا‌ین محصولات، تلویزیون بالارده‌ی ال‌جی به نام UH9800 وجود دارد که توانسته در‌ تمام این ‌مولفه ها سرآمد باشد. محصولی که شاید هر کدام از ما آرزوی داشتن یک عدد از آن را در خانه‌ های خود داشته باشیم.

این تلویزیون ۹۸ اینچی دارای رزولوشن ۷,۶۸۰ در ۴,۳۲۰ پیکسل بوده که در واقع ۱۶ برابر بیشتر از رزولوشن یک تلویزیون HD استاندارد است. اگر به یاد داشته باشید، ال‌جی نمونه‌ی آزمایشی از چنین تلویزیونی را در رویداد IFA 2014 معرفی نمود، اما تفاوت اصلی که وجود دارد، این محصول جدید آماده برای عرضه است. قیمت و دیگر مشخصات این تلویزیون در حال حاضر مشخص نیست، اما اگر مدل ۸۵ اینچ شارپ که آن نیز ۸K است را با قیمت ۱۳۳ هزار دلار در نظر بگیریم، محصول جدید ال‌جی به احتمال زیاد باید قیمتی بالاتر از ۱۳۳ هزار دلار داشته باشد.

خوشبحتانه UH9800 تنها محصولی نیست که ال‌جی قصد دارد آن را معرفی کند. این کمپانی کره ای قصد معرفی سه سری دیگر را نیز دارد:

  • سری UH9500 که در ابعاد ۵۵ اینچ تا ۸۶ اینچ هستند.
  • سری UH8500 که در ابعاد ۵۵ اینچ تا ۷۵ اینچ هستند.
  • سری UH7700 که در ابعاد ۴۹ اینچ تا ۶۵ اینچ هستند.

همچنین ال‌جی اعلام کرده که موفق شده تا میزان فضای بین پنل و کاور پشت تلویزیون را در مدل‌های UH9500 کاهش دهد و با این کار تلویزیون‌های خود را به ضخامت فوق باریک ۶.۶ میلی‌متر برساند. در ادامه این کمپانی کره ای افزوده که بالاترین مدل در هر سری، از نمایشگر پیشرفته‌ی IPS استفاده کرده و دارای پنل رنگ‌های تیره‌ی واقعی (True Black Pannel) و افزایش دهنده‌ی کنتراست خواهد بود تا بتواند زاویه‌ی دید تلویزیون و همچنین کیفیت تصاویر را افزایش دهد. در تمام مدل‌ها نیز از پلتفورم تلویزیون هوشمند ال‌جی به نام webOS 3.0 استفاده شده است.

در آخر اعلام شده که ال‌جی قصد دارد تا از بهار سال آینده اقدام به فروش محصولات جدید خود کند.

منبع: TechSpot

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*