پردازنده کوالکام پرچم داران سامسونگ

نسخه خاص پردازنده کوالکام برای پرچم داران جدید سامسونگ

بر اساس اطلاعات جدید، ممکن است پرچم داران سری Galaxy S23 – گلکسی اس 23 سامسونگ از پردازنده های سفارشی کوالکام با سرعت بالاتر استفاده کنند.

حتما همه شما مطلع هستید که سامسونگ در رویداد آنپکد آتی خود در روز اول فوریه از سری گوشی‌های گلکسی اس 23 خود متشکل از سه مدل استاندارد پلاس و اولترا رونمایی خواهد کرد. با این حال، چیزی که نمی‌دانید این است که احتمال دارد پرچم داران جدید سامسونگ از مدلی سفارشی از پردازنده کوالکام استفاده کنند!

پیش از این، اطلاعات لو رفته در خصوص سری Galaxy S23 حاکی از این بود که هر سه مدل از این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند بود. با این حال بر اساس گزارش جدید 9to5Google، تراشه به کار رفته در این گوشی‌ها احتمالا مدلی سفارشی از تراشه پرچمدار کوالکام خواهد بود و سرعت کلاک بالاتری خواهد داشت!

پردازنده سفارشی کوالکام در نسل بعدی پرچم داران سامسونگ

بر اساس جزئیات جدید از پردازنده‌های کوالکام، نمونه تراشه‌های به کار رفته در سری گلکسی S23 با نام «پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام برای گلکسی» شناخته می‌شوند و هسته پرایم آن به جای سرعت کلاک معمول 3.2 گیگاهرتزی، سرعتی 3.36 گیگاهرتزی خواهد داشت. پیش از این، نمونه استاندارد از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 با سرعت کلاک 3.2 گیگاهرتز در گوشی‌هایی نظیر iQOO 11، نوبیا رد مجیک 8 پرو و پرچمداران جدید شیائومی به کار گرفته شده بود.

پردازنده کوالکام پرچم داران سامسونگ

به جز سرعت کلاک هسته پرایم، سایر مشخصات فنی نمونه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 با نمونه استاندارد یکسان خواهد بود. بنابراین پردازنده به کار رفته در پرچم داران سری گلکسی اس 23، در کنار هسته پرایم 3.36 گیگاهرتزی از چهار هسته با عملکرد بالا (2.8 گیگاهرتز) و سه هسته بهینه با سرعت کلاک حداکثر دو گیگاهرتز بهره خواهد برد.

پردازنده کوالکام پرچم داران سامسونگ

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ از این نام‌گذاری جدید و اختصاصی تراشه‌های کوالکام برای سایر محصولاتش هم استفاده خواهد کرد یا این که تنها در رویداد آنپکد روی آن مانور خواهد داد. این غول کره‌ای همچنین هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از گوشی های سری Galaxy S23 را فاش نکرده است. با این وجود اطلاعات لو رفته از این خانواده تقریبا تمامی مشخصات فنی آن‌ها را لو داده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*