صورت روحی در تریلر جدید فیلم Scream 6

تریلر جدید فیلم جیغ ۶ و نمایش چهره وحشت زده ونزدی آدامز

تریلر جدید فیلم جیغ 6 ، هنر بازیگری جنا اورتگا، بازیگر شخصیت ونزدی آدامز را در یک اثر ترسناک و نوستالژی به تصویر می‌کشد. در ادامه با بازیگران، عوامل و تاریخ انتشار فیلم Scream 6 همراه می‌شویم.

سری فیلم های Scream یا همان « جیغ »، طرفداران سرسخت خود را از همان سال 1996 پیدا کرده‌اند. حالا قسمت ششم این مجموعه قصد دارد تا کاستی‌های نسخه‌های قبلی را تا جای ممکن پوشش دهد. در ادامه و پس از تماشای تریلر جدید فیلم جیغ 6 به سراغ عوامل، بازیگرها و تاریخ انتشار Scream 6 خواهیم رفت.

تریلر جدید، داستان، بازیگران و تاریخ انتشار فیلم جیغ ۶ با نقش آفرینی جنا اورتگا

فیلم Scream VI هم به مانند سری‌های قبلی خود، افتخار میزبانی از کورتنی کاکس را به عهده دارد. همچنین جنا اورتگا، هایدن پنتیر، ملیسا باررا، سامارا ویوینگ، لیانا لیبراتو، میسون گودینگ، تونی ریوولوری، آندره آنتونی و راجر ال جکسون هم از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جیغ 6 نقش آفرینی خواهند کرد.

صورت روحی در تریلر جدید فیلم جیغ ۶

به علاوه تایلر ژیلت و مت بتینلی اولپین هم کارگردانی فیلم Scream 6 را با بودجه 35 میلیون دلار، انجام خواهند داد. این اثر ترسناک قرار است در 10 مارس 2023 یعنی 19 اسفند ماه سال جاری از استودیو پارامونت پیکچرز منتشر شود.

صورت روحی در تریلر جدید فیلم جیغ ۶

در حال حاضر چیز زیادی از داستان فیلم Scream 6 یا همان صورت روحی ۶ نمی‌دانیم. اما چیزی که مشخص شده این است که چهار بازمانده از سری فیلم های قبلی Ghost Face کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا علاوه بر رویارویی با مشکلات درونی خود، به جنگ شخصیت «گوست فیس» یا همان «صورت روحی» بروند.

صورت روحی در تریلر جدید فیلم اسکریم شش

اما صورت روحی جدید در فیلم ترسناک جیغ ۶ ، با تمام شخصیت‌های قاتل این مجموعه فرق دارد. او قوی‌تر، باهوش‌تر، ترسناک‌تر و انتقامجو‌تر از هر گوست فیس دیگری است! اما آیا می‌تواند از پس 4 بازمنده‌ی قوی برآید یا به مانند دوستان قبلی خود با شکست رو به‌ رو خواهد شد؟ همچنین اگر در پخش ویدیو با مشکلی از سوی آپارات مواجه شدید، می‌توانید از طریق این لینک، تریلر کامل فیلم ترسناک Scream 6 را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*