هتل های کاشان

معرفی برترین هتل های کاشان برای رزرو در نوروز 1402

شهر کاشان، معروف به شهر گل و گلاب، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری بشمار می‌رود که هر ساله در بهار، به‌ویژه تعطیلات نوروز و اردیبهشت مصادف با ایام گلاب‌گیری، میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می‌باشد.

اگر در زمان شکفته شدن گل‌های محمدی به کاشان سفر کنید با عبور از کنار مزرعه‌های گل محمدی، عطر خوش گل‌ها شما را مدهوش می‌کند. اگر جشنواره‌های گل و گلاب را کنار بگذاریم، کاشان با توجه به قدمت طولانی‌اش، جاذبه‌های تاریخی بسیاری را در دل خود جای‌داده است و این موضوع باعث شده این شهر مورد توجه علاقه‌مندان تاریخ قرار بگیرد. بی‌شک فرقی ندارد هدفتان از سفر به کاشان چیست درهرصورت شما محلی را برای اقامت نیاز خواهید داشت، پس با اقامت در برترین هتل های کاشان، سفر خوبی را تجربه کنید.

از آنجایی که کاشان به‌عنوان یک مقصد گردشگری شناخته می‌شود، اقامتگاه‌های متنوعی در این شهر واقع‌شده است، از هتل‌های سنتی گرفته تا هتل‌های لوکس و مدرن. در ادامه می‌خواهیم برترین هتل های کاشان را از دیدگاه مسافران، معرفی کنیم.

هتل سنتی عامری‌ها | اقامت در برترین هتل های کاشان

اگر می‌خواهید حتی برای یک‌شب مثل پادشاهان در یک مکان فوق‌العاده زیبا و راحت، سپری کنید، اقامتگاه سنتی عامری ‌ها کاشان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هتل سنتی عامری‌ها از جمله خانه‌های تاریخی کاشان است که قدمت آن به دوران زندیه برمی‌گردد و اکنون این خانه تاریخی بازسازی اساسی و ارتقا تجهیزات رفاهی در سال 1393 با 27 واحد اقامتی بی‌نظیر، فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود و تا امروز از برترین هتل های کاشان محسوب می‌شود.

جالب است بدانید هتل سنتی عامری‌ها، علاوه بر برترین هتل های کاشان یک جاذبه تاریخی به‌شمار می‌رود، به‌طوری‌که نام این اقامتگاه سنتی را می‌توان در فهرست بهترین هتل‌های خاورمیانه مشاهده کرد.

به گفته مسافران، هتل عامری‌ها تنها یک محل اقامت نیست چرا که بازدید از بخش‌های این اقامتگاه می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و همچنین شما را با تاریخ کاشان، آشنا کند. زیباترین بخش‌های این هتل سنتی شامل سرداب، شاه‌نشین، آینه‌خانه، هفت دری، هشتی ورودی، حوض‌خانه، ایوان تابستانه و زمستانه و دو بادگیر می‌باشد.

امکانات هتل سنتی عامری

نگارخانه ملک‌الشعرا، نگارخانه سهراب سپهری، تالار همایش مقتدایی و قالی سرا بخشی از مجموعه‌های فرهنگی هتل عامری است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت پرسرعت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، راهنمای تورهای گردشگری، کارکنان خوش‌برخورد و مسلط به زبان انگلیسی و همچنین اتاق‌های مخصوص معلولین اشاره کرد.

هتل عامری در بافت تاریخی کاشان واقع شده است و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است؛ زیرا فاصله کمی با اماکن تاریخی و جاذبه دیدنی این شهر نظیر حمام سلطان امیر احمد، خانه تاریخی عباسیان، خانه تاریخی بروجردی‌ها، خانه تاریخی طباطبایی‌ها و مدرسه و مسجد آقابزرگ دارد.

آدرس هتل: کاشان، خیابان علوی، بن‌بست باستان هفتم

هتل سنتی منوچهری | از برترین هتل های کاشان

اقامتگاه سنتی منوچهری از برترین هتل های کاشان به‌شمار می‌رود؛ این هتل، اقامت در بنای تاریخی مربوط به 400 سال پیش را برای مسافران فراهم می‌کند. هتل سنتی منوچهری از عمارت‌های ارزشمند و قدیمی کشورمان است که در سال 1390 به یک اقامتگاه سنتی تبدیل شد.

معماری سنتی و فضای دل‌نشین باعث شده اقامتگاه منوچهری، به‌عنوان یکی از برترین هتل های کاشان مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به اتاق‌های شیک با دکوراسیون سنتی، پنجره‌های ارسی و همچنین چشم‌انداز به حیاط هتل که شامل باغچه و حوض آب است، اشاره کرد.

امکانات هتل سنتی منوچهری

هتل 3 ستاره منوچهری از امکانات و خدمات رفاهی چیزی کم ندارد؛ رستوران، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، تهویه هوا، خدمات تور ازجمله امکانات این اقامتگاه سنتی می‌باشد.

موقعیت مکانی عالی هتل منوچهری از دیگر مزایای این هتل می‌باشد که دسترسی به معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی کاشان مثل باغ و حمام فین، قمصر و مسجد آقابزرگ را میسر می‌کند.

آدرس هتل: کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفت

هتل سنتی مرشدی | مشهورترین اقامتگاه سنتی

بی‌شک هتل مرشدی از برترین هتل های کاشان به‌شمار می‌رود، این هتل سنتی ازجمله هتل‌های به نام و مشهور کاشان است که قدمت آن به 250 سال پیش برمی‌گردد و مانند دیگر هتل‌های سنتی کاشان، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و امروزه به یک اقامتگاه سنتی بی‌نظیر تبدیل شده است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این هتل کارگاه فرش دستبافت است که دارهای قالی در آن برپاست و فرش‌های ارزشمند با طرح‌ها و رنگ‌های زیبا بافته می‌شود؛ و همین موضوع باعث شده هتل مرشدی علاوه بر اقامتگاه از جاذبه‌های کاشان محسوب شود.

امکانات هتل مرشدی

هتل مرشدی با ارائه بهترین خدمات و امکانات سعی در جلب رضایت مهمانان خود داشته است؛ برگزاری تورهای کاشان گردی، حمام سنتی، خدمات ماساژ، حوض سنتی، شربت‌خانه و چایخانه، اینترنت پرسرعت، فضای سبز اختصاصی، خزینه سنتی از امکانات هتل سنتی مرشدی کاشان می‌باشد.

تمام سوئیت‌های مرشدی مجهز به آشپزخانه هستند و مسافران به‌راحتی در اتاق خود قادر به پخت‌وپز هستند و این از مزیت‌های خوب هتل مرشدی است.

آدرس هتل: کاشان، میدان کمال‌الملک، خیابان ملا‌ حبیب‌الله شریف، کوچه بوستانی

هتل های کاشان

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب | لوکس‌ترین اقامتگاه تاریخی

اقامتگاه سنتی مهینستان، یکی از برترین هتل های کاشان به‌شمار می‌رود؛ چرا که اقامت در مکانی سنتی با امکانات مدرن را برای مهمانان خود فراهم می‌سازد. این هتلی را که امروزه می‌بینید از خانه‌های قدیمی مربوط به دوران قاجار بوده که خانمی به نام مهین خانه را خریداری و سپس دست به بازسازی زده، از همین رو نام هتل را مهینستان نامیده‌اند.

جالب است بدانید هتل مهینستان راهب از سوی سازمان میراث فرهنگی به‌عنوان لوکس‌ترین اقامتگاه تاریخی برگزیده شده است.

امکانات هتل مهینستان راهب کاشان

این هتل چهار ستاره از امکانات بسیار خوبی برخوردار است از بهترین آن‌ها می‌توان به رستوران سنتی، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، اینترنت، سالن کنفرانس، صندوق امانات و… اشاره کرد.

هتل مهینستان در بافت تاریخی شهر واقع شده و به جاذبه‌های تاریخی کاشان همچون خانه بروجردی‌ها، باغ فین، بازار سنتی کاشان و خانه طباطبایی‌ها فاصله اندکی دارد.

آدرس هتل: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۳۱

اقامتگاه سرای امیر | اقامت سنتی واقعی در کاشان

تا الان تمام هتل‌های سنتی معرفی شده در عین فضای سنتی از امکانات مدرن و لوکس برخوردار بوده‌اند؛ اما اگر دلتان می‌خواهد اقامت ساده و به دور از تجملات را تجربه کنید، اقامتگاه سرای امیر کاشان بهترین گزینه برای شما خواهد بود؛ چرا که این هتل با فضایی دنج و دل‌نشین حس زندگی ساده و سنتی گذشتگان را برای مسافران خود تداعی می‌کند و همین موضوع باعث شده از برترین هتل های کاشان محسوب شود.

امکانات اقامتگاه سرای امیر

امکانات این هتل بر اساس حفظ سنت‌ها و ساده زیستی فراهم‌شده است؛ برای مثال گرمایش اتاق‌ها در زمستان کرسی است یا این‌که اتاق‌ها فاقد یخچال می‌باشد و تنها یک یخچال عمومی در هتل وجود دارد. شاید این موارد برایتان عجیب باشد اما همین فضای گرم و صمیمی هتل برای مسافران بسیار جذاب است.

رستوران، لاندری، صندوق امانات، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، برگزاری تورهای کاشان گردی خدمات باربری و… از جمله امکانات این هتل می‌باشد.

 آدرس هتل:‌ کاشان، خیابان فاضل نراقی، فرهنگ سوم، پلاک ۵

سرای ملک | اقامتگاه بومگردی کاشان

اگر دوست دارید در اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی کاشان را تجربه کنید، اقامتگاه بومگردی سرای ملک از بهترین‌های کاشان است که حال و هوای نوستالژی آن، اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را رقم می‌زند. این اقامتگاه خشتی متعلق به دوران قاجار بوده و امروزه به‌عنوان هتل در اختیار مسافران قرار گرفته است.

اقامتگاه بومگردی سرای ملک دارای 8 اتاق است که همه اتاق‌ها به حمام و سرویس بهداشتی مجهز هستند؛ جالب است بدانید اتاق‌ها با نام‌های ترنج، محراب، نیلوفر، زنبق، اشرفی، اسلیمی، شاه‌عباسی و خلوت‌سرا نام‌گذاری شده‌اند.

امکانات سرای ملک

این هتل یک اقامتگاه بومگردی کوچک است؛ پس نباید از آن انتظار امکانات آن‌چنانی داشت. از جمله امکانات و خدمات رفاهی آن می‌توان به رستوران، اینترنت، خشک‌شویی، تور کاشان گردی اشاره کرد.

آدرس اقامتگاه بومگردی: خیابان شهید رجایی، خیابان آیت‌الله مدنی، کوی فخر آور

اقامتگاه سنتی آمیرزا | اقامت مقرون‌به‌صرفه

اقامتگاه سنتی آمیرزا از برترین هتل های کاشان محسوب می‌شود؛ چرا که این اقامتگاه، امکان اقامت مقرون‌به‌صرفه در یک مکان تاریخی را برای گردشگران فراهم می‌نماید. اقامتگاه سنتی آمیرزا با 130 سال قدمت تاریخی در سال 1397 فعالیت خود را با 12 اتاق آغاز نمود. فضای سنتی و زیبا که حال و هوای خانه‌های پدربزرگ و مادربزرگ‌ها را دارد، باعث می‌شود گردشگران در سفر به کاشان اقامت متفاوتی را تجربه کنند.

امکانات اقامتگاه سنتی آمیرزا

این مجموعه با ارائه خدمات و امکانات قابل قبول، توانسته رضایت مهمانان را جلب کند؛ از امکانات این هتل می‌توان به چایخانه سنتی، خدمات خانه‌داری، خدمات تور، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت در اتاق و… اشاره کرد.

این اقامتگاه در بخش تاریخی شهر کاشان واقع شده است و همین امر دسترسی به جاذبه‌های تاریخی همچون مسجد آقابزرگ، خانه طباطبایی‌ها، حمام تاریخی سلطان امیر احمد و خانه بروجردی‌ها را برای مسافران آسان می‌کند.

آدرس هتل: کاشان، میدان کمال‌الملک، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۲۴

هتل سنتی آریانا اسپا | یادگار قاجار

هتل سنتی آریانا اسپا از بناهای به‌جا مانده دوران قاجار می‌باشد که در سال‌های زندگی‌اش فراز و نشیب‌های بسیاری تجربه کرده تا این‌که در سال 1395 پس از مرمت و بازسازی به‌عنوان اقامتگاه فعالیت خود را آغاز نمود. طراحی سنتی و تزئینات به‌کار رفته در این اقامتگاه نگاه مسافران به خود جلب می‌کند. اتاق‌های راحت و بسیار مجهز این اقامتگاه باعث شده این مجموعه از برترین هتل های کاشان محسوب شود.

امکانات هتل سنتی آریانا اسپا

همان‌طور که از نام هتل می‌توان فهمید، اسپای و ماساژ از بهترین خدمات این هتل است؛ در حیاط جانبی امکان سونا، اسپا، اتاق‌های ماساژ و حمام سنتی برای مهمانان فراهم شده، البته خدمات و امکانات رفاهی هتل آریانا اسپای به همین موارد ختم نمی‌شود؛ بلکه غرفه‌های صنایع‌دستی کاشان، کارکنان حرفه‌ای و خوش‌برخورد، اینترنت در لابی، سیستم اطفای حریق، چایخانه سنتی و… از دیگر مزیت‌های این هتل سنتی است.

اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اید نگران رفت‌وآمد نباشید، چرا که با کمی پیاده‌روی می‌توانید از اماکن تاریخی کاشان بازدید کنید.

آدرس هتل: خیابان ملا حبیب‌الله شریف، کوچه شریف ۳۱، فرعی سوم

هتل امیرکبیر | از قدیمی‌ترین هتل‌های کاشان

درست است که کاشان به‌عنوان یک شهر تاریخی معرفی می‌شود اما اقامتگاه‌های این شهر تنها به هتل‌های سنتی ختم نمی‌شود؛ بلکه هتل‌های لوکس و مدرن در این شهر کم نیست. یکی برترین هتل ‌های کاشان، هتل امیرکبیر می‌باشد که در سال 1356 فعالیت خود را زمینه هتلداری آغاز نمود. با این‌که سال‌های زیادی از ساخت هتل می‌گذرد، اما چندین بار به هدف مدرن سازی و ارتقا تجهیزات مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است.

این هتل سه ستاره با 100 واحد اقامتی در فضایی مدرن، امکانات و خدمات رفاهی قابل‌قبولی را برای مهمانان خود فراهم کرده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

امکانات هتل امیرکبیر

از خدمات و امکانات بسیار خوب هتل امیرکبیر می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه، آسانسور، میز بیلیارد، سالن ورزشی، اینترنت، روم سرویس، آسانسور، لاندری، کارکنان مجرب و مسلط به زبان انگلیسی، صندوق امانات و… اشاره کرد.

هتل امیرکبیر در نزدیکی باغ فین و خارج از محدوده ترافیک واقع شده است، همین موقعیت دسترسی خوب باعث شده بسیاری از مسافران این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند.

آدرس هتل: کاشان، خیابان ‌امیرکبیر، نرسیده به باغ تاریخی فین

هتل نگارستان | مدرن‌ترین هتل کاشان

قطعا هتل نگارستان را می‌توان یکی از برترین هتل های کاشان نام برد؛ چرا که این هتل با فضایی لوکس و امکانات مدرن، اقامت لاکچری و فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. افرادی تمایل به اقامت در سراهای سنتی کاشان ندارند و به دنبال مکانی لاکچری برای اقامت هستند، هتل نگارستان کاشان بهترین گزینه برایشان خواهد بود.

امکانات هتل نگارستان

هتل نگارستان به‌عنوان بهترین هتل 4 ستاره کاشان شناخته می‌شود و هر آنچه مسافران در طول اقامت لازم داشته باشند در این هتل وجود دارد. رستوران بزرگ با منوی ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، خدمات اسپا (غیر رایگان)، سالن ایروبیک و بدن‌سازی، استخر، میز بیلیارد، سونا، تالار پذیرایی، اینترنت رایگان بخشی از امکانات هتل نگارستان کاشان می‌باشد.

آدرس هتل: کاشان، انتهای خیابان امیرکبیر، جنب باغ فین کاشان

هتل وندا | از هتل‌های 4 ستاره

هتل وندا از هتل‌های تازه تأسیس کاشان است که در سال 1399 در 4 طبقه و 40 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود و در همین مدت کوتاه با ارائه خدمات باکیفیت و امکانات رفاهی مناسب توانسته یکی از برترین هتل های کاشان باشد. هتل وندا با وعده صبحانه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و این موضوع از مزیت‌های بسیار خوب هتل می‌باشد.

امکانات هتل وندا

این هتل از امکانات جدید و روز دنیا برخوردار است. از جمله آن‌ها می‌توان به باشگاه بدن‌سازی، رستوران، چایخانه، کافی‌شاپ، فروشگاه، خدمات تور، آسانسور، اینترنت، صندوق امانات و… اشاره کرد. اگر با ماشین شخصی به کاشان سفر کرده‌اید با خیال راحت هتل وندا را برای اقامت انتخاب کنید زیرا این هتل دارای پارکینگ است.

آدرس هتل: کاشان، بلوار امام رضا، جنب مجموعه کاشان مال

هتل روناک | هتل یک ستاره کاشان

یکی از برترین هتل های کاشان در مجتمع خدمات رفاهی روناک، در 5 کیلومتری اتوبان کاشان قم واقع شده است؛ این هتل تازه تأسیس فعالیت خود را در سال 1398 آغاز نمود و تا به امروز یکی از پرطرفدارترین هتل‌های کاشان به‌شمار می‌رود. بااینکه هتل روناک با اماکن تاریخی شهر، کمی فاصله دارد اما امکانات رفاهی خوب این هتل باعث شده این فاصله به چشم مسافران نیاید و با رزرو هتل روناک، اقامت خوشی را تجربه کنند.

در این مجموعه اقامتی اتاق‌های متنوعی وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته ویژه و اتاق چهار تخته و همه اتاق‌های هتل به یخچال، کمد، تلویزیون، چای‌ساز، تلفن، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، وسایل بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه هوا و… مجهز هستند.

امکانات عمومی هتل روناک

از بهترین امکانات این مجتمع رفاهی می‌توان به رستوران، فست فود و کافی‌شاپ اشاره کرد؛ زیرا دیگر لازم نیست مسافران در طول اقامت برای صرف غذا از مجموعه خارج شوند. رستوران هتل با منوی باکیفیت و موسیقی زنده جذاب، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

فضای باز برای استراحت، اینترنت، پارکینگ، تاکسی‌سرویس، دستگاه خودپرداز، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، صندوق امانات و… از جمله امکانات عمومی هتل روناک کاشان می‌باشد.

آدرس هتل: کیلومتر 5 اتوبان کاشان قم مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی روناک

هتل خانه رز کاشان | تلفیق هنر مدرن و سنتی

هتل خانه رز با تلفیق هنر مدرن و سنتی به‌عنوان یکی از برترین هتل های کاشان معرفی می‌شود؛ این هتل در سال 1390 با بهترین امکانات فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود و تا امروزه در کسب رضایت مهمانان خود بسیار موفق عمل کرده است. هتل خانه رز کاشان با ساختمانی مدرن و در عین حال حفظ فضای سنتی، از اقامتگاه‌های متفاوت شهر کاشان به‌شمار می‌رود.

هتل خانه رز در منطقه توریستی شهر کاشان و در نزدیکی باغ فین واقع شده، از همین رو مسافرانی که قصدشان از سفر به کاشان تفریح و گشت‌و‌گذار است، با اقامت در هتل خانه رز می‌توانند به‌راحتی به جاذبه‌های گردشگری کاشان دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل خانه رز

با این‌که هتل خانه رز از هتل‌های دوستاره کاشان است، اما امکانات خوب و مناسب باعث شده این هتل همواره مورد توجه مسافران قرار بگیرد. تمامی اتاق‌های هتل خانه رز به امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، کمد، مبلمان، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی و اینترنت مجهز هستند.

وعده صبحانه در هتل خانه رز به‌صورت رایگان سرو می‌شود و شما برای دیگر وعده‌های غذایی می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید؛ کافی‌شاپ، ترانسقر فرودگاهی، پارکینگ و همچنین خدمات ویژه سالمندان و معلولین از دیگر امکانات این هتل می‌باشد.

آدرس هتل: کاشان، خیابان امیرکبیر، خیابان امیرالمؤمنین، جنب مسجد امام علی (ع)

هتل های کاشان

هتل سیاح کاشان | هتل ارزان کاشان

هتل سیاح از جمله هتل‌های یک ستاره کاشان است که قیمت مقرون‌به‌صرفه به‌همراه امکانات خوب، باعث شده به‌عنوان برترین هتل های کاشان، یاد شود. این هتل در سال 1355 تأسیس شد و همواره سال‌های زیادی را صرف پذیرایی و مهمان‌نوازی کرده است، حال شاید فکر کنید هتل سیاح یک هتل قدیمی و فرسوده است، در صورتی که این‌چنین نیست، زیرا در سال‌های اخیر به منظور نوسازی و ارتقا کیفیت هتل، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

جالب است بدانید این هتل به فکر مهمانان معلول و سالمند هم بوده و تمامی امکانات هتل را متناسب با شرایط معلولین فراهم کرده است تا آنان در سفر به کاشان بتوانند اقامت راحتی را تجربه کنند.

هتل سیاح در مرکز شهر واقع شده است و همین امر باعث شده هتل یک ستاره سیاح در میان گردشگران بسیار محبوب باشد؛ چرا که دسترسی به مراکز مهم شهر و جاذبه‌های تاریخی همچون بازار تاریخی کاشان، حمام تاریخی سلطان امیر احمد و خانه تاریخی طباطبایی‌ها را آسان می‌نماید.

امکانات هتل سیاح

هتل سیاح با توجه به یک ستاره بودنش امکانات خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. پارکینگ، اتاق سیگار، فضای ‌سبز، کتابخانه، رستوران، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، نمازخانه، آسانسور، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خدمات بیدارباش، خشک‌شویی و… ازجمله امکانات هتل سیاح کاشان می‌باشد.

آدرس هتل: کاشان، دروازه دولت، خیابان اباذر، جنب بازار تاریخی کاشان

هتل آپارتمان شیرین کاشان | برترین هتل های کاشان

هتل آپارتمان شیرین کاشان در سال 1394 در بافت تاریخی کاشان افتتاح شد، هنوز از تأسیس هتل چیزی نگذشته بود که برای ارتقای امکانات و خدمات در سال 1397 بازسازی شد. این هتل در 4 طبقه و 133 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تا سه نفر و سوئیت‌های دو تا چهار نفر می‌باشد و واحدهای هتل دارای دکوراسیون ساده اما شیک است همچنین اتاق‌ها از امکاناتی چون کتری برقی، تلویزیون، یخچال، مینی بار، کمد لباس اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی و… برخوردارند.

امکانات هتل آپارتمان کاشان

از امکانات هتل آپارتمان شیرین می‌توان به کافی‌شاپ کوچک، خدمات باربری، اتاق چمدان، صرافی، رمپ، پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی، اتاق چمدان، آسانسور و… اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که هتل آپارتمان شیرین فاقد پارکینگ و رستوران است اگر با ماشین شخصی به کاشان سفر کرده‌اید بهتر است از هتل‌های دارای پارکینگ برای اقامت استفاده کنید. همچنین برای صرف وعده‌های غذایی می‌توانید از رستوران نزدیک هتل سفارش دهید یا در آشپزخانه هتل خودتان مشغول پخت‌وپز شوید.

آدرس هتل: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه مسجد آقابزرگ، هتل آپارتمان شیرین

هتل آپارتمان نایب | از هتل‌های اقتصادی کاشان

هتل آپارتمان نائب از هتل‌های یک ستاره و تازه تأسیس کاشان می‌باشد، اگر در سفر به کاشان به دنبال هتل اقتصادی با امکانات خوب هستید، هتل آپارتمان نایب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. موقعیت مکانی خوب هتل از امتیاز ویژه‌ی این هتل است زیرا رفت‌وآمد مسافران را به امکان گردشگری و جاذبه‌های تاریخی آسان می‌کند.

امکانات هتل آپارتمان نائب

ازجمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، خشک‌شویی، سیستم اطفای حریق، اینترنت رایگان، صندوق امانات و… اشاره کرد.

آدرس هتل: کاشان، خیابان امیرکبیر، میدان عامریه

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*