آنر مجیک 5

پوستر آنر مجیک 5 و اعلان جنگ به سامسونگ!

پوستر جدید پرچمداران خانواده Honor Magic 5 – آنر مجیک 5 برای سری گوشی‌های گلکسی سامسونگ خط و نشان می‌کشد! آیا این پرچمداران قادر به غلبه بر سری Galaxy S23 خواهند بود؟

کمپانی آنر این روزها به‌شدت در تلاش برای رونمایی از سری گوشی‌های خانواده آنر مجیک 5 است. این اتفاق احتمالا در رویداد MWC امسال که در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، رخ خواهد داد.

در فاصله باقی مانده تا رونمایی رسمی از محصولات این خانواده، تصویر جدیدی از یک پوستر تبلیغاتی مرتبط با این سری گوشی‌ها لو رفته که حاکی از خط و نشان کشیدن این کمپانی برای کهکشانی‌های سامسونگ است!

آنر مجیک 5

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، در پوستر تبلیغاتی این خانواده، عبارت با جادو (Magic) واقعی بالاتر از کهکشان (Galaxy) باش مشاهده می‌شود که مشخصا به محصولات سری مجیک آنر و گلکسی سامسونگ اشاره دارد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد این کمپانی چینی برنامه‌های گسترده‌ای برای سری Honor Magic 5 خود دارد.

برای اطلاع بیشتر بد نیست بدانید که در پس‌زمینه تصویر فوق، نمایی از نخستین سیاهچاله ثبت شده توسط تلسکوپ Event Horizon است و اشاره جالبی به سری گوشی‌های Galaxy سامسونگ به شمار می‌رود.

مشخصات فنی گوشی آنر مجیک 5

اطلاعات لو رفته از مشخصات فنی گوشی Honor Magic 5 حاکی از تجهیز این سری گوشی‌ها به صفحه نمایش 6.8 اینچی اولد با نرخ رفرش متغیر است. بر اساس این اسناد، نرخ رفرش این صفحه نمایش به‌صورت دینامیک بین 1 تا 120 هرتز در نوسان خواهد بود. علاوه بر این، نرخ نمونه‌برداری لمس این پانل‌ها هم 480 هرتز بوده و حداکثر روشنایی آن 1100 نیت خواهد بود. پانل‌های مورد بحث همچنین از استاندارد HDR10+ پشتیبانی خواهند کرد.

محصولات سری آنر مجیک 5 به سیستم عامل اندروید 13 مجهز خواهند بود و رابط کاربری Magic UI 7.0 بر روی آن‌ها نصب خواهد بود.

پرچمداران آتی آنر از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره برده و به رم LPDDR5x و حافظه‌های UFS 5.0 مجهز خواهند بود. علاوه بر این، ظرفیت باتری Magic 5 برابر با 5000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع آن‌ها با توان 66 وات انجام خواهد شد.

از سوی دیگر، در دو مدل دیگر از این پرچمدار شاهد استفاده از باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ 50 واتی در کنار شارژ بی سیم خواهیم بود.

آنر مجیک 5

هر سه مدل از پرچمداران سری آنر مجیک 5 از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره خواهند برد. با این وجود، مدل‌های Pro و Prestige Edition به قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز خواهند بود؛ در حالی که مدل استاندارد تنها از قابلیت فیس آنلاک دوبعدی بهره‌مند خواهد بود.

بعلاوه، هر سه مدل از نسل پنجم ارتباطات مخابراتی (5G)، وای فای 7، بلوتوث 5.2، ان اف سی، USB 3.1، اسپیکرهای دوگانه دالبی و موتور ارتعاش خطی بهره‌مند خواهند بود.

آنر همچنین در ساخت مدل Prestige Edition از این سری از نانوسرامیک استفاده خواهد کرد؛ در حالی که شاسی مدل‌های استاندارد و پرو کاملا فلزی خواهد بود. همچنین مدل معمولی از این گوشی پرچمدار موفق به کسب استاندارد IP54 شده؛ در حالی که مدل‌های Pro و Prestige Edition استاندارد IP68 را در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب کرده‌اند.

شما در خصوص خانواده پرچمدار آنر مجیک 5 چه نظری دارید؟ آیا این گوشی‌ها آن‌طور که کمپانی سازنده ادعا می‌کند قادر به غلبه بر کهکشانی های سامسونگ خواهند بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*