شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو

شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو ؛ میانرده پر ادعای چینی با اسنپدراگون ۷ نسل ۲

یکی از محصولات جذاب خانواده Redmi Note 12، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو است که مشخصات فنی آن از جمله چیپست و دوربین آن امروز فاش شد.

یکی از کاربران ویبو اطلاعات جدیدی را از گوشی‌های معرفی نشده خانواده Redmi Note 12 فاش کرده است. در بین این اطلاعات، یکی از محصولات جالبی که او نامش را فاش کرده، گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو است که احتمالاً با نام برند دیگری مثل پوکو وارد بازارهای جهانی می‌شود.

ردمی نوت ۱۲ توربو چه در چنته دارد؟

در حال حاضر اندک اطلاعاتی از این گوشی در دست است. به‌طور مثال این محصول به یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده که به‌عنوان یک گوشی میان‌رده از این خانواده، قابلیت جذابی محسوب می‌شود. گوشی ردمی نوت 12 Turbo به یک پنل نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز است. همچنین در قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۲ حضور دارد که باز هم در این خانواده اولین است.

در ادامه این گزارش به دوربین سه‌گانه این گوشی اشاره شده که از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور دیگر نامشخص مجهز خواهد بود. احتمال اینکه شیائومی مثل مدل ردمی نوت ۱۲ پرو از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار این دو استفاده کرده باشد، زیاد است.

انرژی این گوشی توسط یک باتری ۵،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دیگر اعضای این خانواده ظرفیت بیشتری دارد. همچنین این باتری با سرعت بالای ۶۷ واتی شارژ خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*