تانا

شاسی بلند چینی ایران خودرو با نام تانا به بازار می‌آید

خبرها حاکی از آن است که شاسی بلند چینی ایران خودرو با نام تانا به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند TANA ایران خودرو آشنا خواهیم شد.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد شاسی بلند چینی کایی X3 PRO را به‌زودی طی یک مراسم معرفی و به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا خبرها حاکی از آن است که ایران خودرو برای محصول جدید خود نام «تانا» را در نظر گرفته است. تانا (TANA) نام یک روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشکر استان سیستان و بلوچستان بوده و به‌معنی شانس و اقبال است. ایران خودرو تانا به‌احتمال زیاد در نیمه اول سال 1402 روانه بازار خواهد شد.

مشخصات شاسی بلند ایران خودرو تانا

تانا

کایی X3 پرو که در بازارهای مختلف با نام کایی ژوآنجی پرو نیز به فروش می‌رسد در واقع یک نسخه ارتقا پیدا کرده از تیگو 5 ایکس (ام وی ام ایکس 55) است. طبق شنیده‌ها ایران خودرو قصد دارد این خودرو را با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ به بازار ایران عرضه کند که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 9 سرعته مجازی CVT نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

تانا

از امکانات کایی X3 پرو یا تانا می‌توان به سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، سنسورهای هشدار دهنده میزان فشار باد تایرها، شارژر بی‌سیم، سنسور نور، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با تنظیم گودی کمر، کلاستر دیجیتالی، سیستم کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش اشاره کرد.

تانا

ضمن این‌که این خودرو از امکانات دیگری چون سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سردنده الکتریکی، باز و بسته کردن آینه‌ها به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، گرم‌کن صندلی‌های راننده و سرنشین جلو، مانیتور و مولتی‌مدیا همراه با دوربین 360 درجه (HD)، سانروف و 4 ایربگ ایمنی نیز بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*