لپ تاپ های گلکسی بوک ۳ سامسونگ

لپ تاپ های گلکسی بوک ۳ سامسونگ همراه گوشی‌های گلکسی S23 رونمایی می‌شوند

ظاهراً قرار شده سامسونگ لپ تاپ های گلکسی بوک ۳ – Galaxy Book3 خودش شامل ۵ مدل مختلف را در کنار گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی کند.

سامسونگ امسال در رویداد آنپکد خودش که ۱۲ بهمن ماه برگزار می‌شود، به‌جز گوشی‌های سری گلکسی S23 از لپ تاپ های گلکسی بوک ۳ نیز رونمایی می‌کند. این خانواده امسال در پنج نسخه عرضه خواهد شد که بالارده‌ترین مدل آن گلکسی بوک ۳ اولترا نام دارد. دقیقاً مثل گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا که گران قیمت‌ترین گوشی خانواده S23 سامسونگ خواهد بود.

گلکسی بوک ۳ اولترا؛ توانمندترین لپ تاپ سامسونگ

این اولین باری نیست که نام لپ تاپ Galaxy Book3 Ultra سامسونگ را می‌شنویم؛ پیشتر خود غول کره‌ای هم نامش را تأیید کرده بود. اما حالا در این گزارش به برخی از مشخصات فنی آن نیز اشاره شده است که خبر از محصولی بالارده و قدرتمند می‌دهد.

لپ تاپ های گلکسی بوک ۳ سامسونگ

لپ تاپی که گفته می‌شود به یک نمایشگر ۱۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسلی مجهز است. در قلب تپنده آن پردازنده نسل سیزدهمی Intel Core i9 حضور دارد و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم، حافظه ۱ ترابایتی PCIe NVMe Gen 4 و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4070 آن را همراهی می‌کنند.

کل این سخت افزار توسط یک باتری ۷۶ وات ساعتی انرژی می‌گیرد و سامسونگ یک آداپتور ۱۳۶ واتی را هم همراه لپ تاپ خودش عرضه می‌کند. وزن این لپ تاپ توانمند ۱.۸ کیلوگرم است و ضخامت ۱۷ میلی‌متری دارد که برای یک لپ تاپ ۱۶ اینچی، چنین ضخامتی شگفت‌انگیز است. در این گزارش همچنین ادعا شده که جایگاهی برای قلم S Pen نیز در نظر گرفته شده، ولی ما فعلاً نمی‌توانیم آن را تأیید کنیم.

در سمتی دیگر لپ تاپ گلکسی بوک ۳ پرو سامسونگ در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه خواهد شد که هر یک به پردازنده Core i5-1340P یا Core i7-1360P اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و حافظه ۱ ترابایتی NVMe SSD مجهز هستند. برخلاف مدل اولترا که به کارت گرافیک مستقل مجهز بود، این مدل از گرافیک یکپارچه Iris Xe اینتل استفاده می‌کند. مدل ۱۴ اینچی آن به یک باتری ۶۳ وات ساعتی و مدل ۱۶ اینچی آن مثل مدل اولترا، به یک باتری ۷۶ وات ساعتی مجهز است.

به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصولات به‌دست ما خواهد رسید که آن‌ها را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*