رندرهای گوشی موتو G23

مشخصات فنی و رندرهای گوشی موتو G23 خبر از میان‌رده‌ای زیبا و جذاب می‌دهند

یک افشاگر در توییتر مشخصات فنی و رندرهای رسمی گوشی موتورولا موتو G23 را فاش کرده است. Moto G23 یک گوشی زیبا، خوش قیمت و پرامکانات است.

موتورولا خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های جدید سری Moto G خودش می‌کند. این گوشی‌ها قرار است با نام‌های موتو G73 5G، موتور G53 5G، موتو G23 و موتو G13 وارد بازار شوند. در همین راستا، یکی از افشاگران پستی را در توییتر منتشر کرده که در آن به مشخصات فنی و رندرهای رسمی گوشی خوش قیمت موتو G23 موتورولا پرداخته است. در ادامه بیشتر با این گوشی میان‌رده و زیبا آشنا خواهید شد.

رندرهای گوشی موتو G23

تصاویری که از گوشی موتو جی ۲۳ موتورولا به‌بیرون درز کرده، خبر از شباهت زیاد آن با مدل ارزان‌تر جی ۱۳ می‌دهد. روی نمایشگر این گوشی حفره‌ای قرار گرفته که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. در پشت آن هم شاهد حضور سه دوربین روی یک ماژول زیبا هستیم. رندرهایی که منتشر شده این دیوایس را در دو نسخه خاکستری و سفید به‌نمایش می‌گذارد. هرچند ما شنیده‌ایم که به‌جز این دو، یک نسخه آبی رنگ هم وجود دارد.

مشخصات فنی موتو G23

گوشی موتورولا Moto G23 به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD مجهز است که نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و روشنایی ۴۰۰ نیتی داشته و توسط Panda Glass از آن محافظت می‌شود. دوربین سلفی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی است، در حالی که پشت قاب آن دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته‌اند.

در قلب تپنده این گوشی چینی، تراشه Helio G85 مدیاتک قرار دارد و یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ‌ ۳۰ واتی TurboPower وظیفه تأمین انرژی آن را عهده‌دار است. به‌صورت پیش‌فرض گوشی ارزان قیمت موتورولا با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و براساس شایعات قبلی، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را هم در اختیار مشتریان می‌گذارد.

رندرهای گوشی موتو G23

موتو G23 از امکانات جذابی مثل اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos، دو سیم کارت، شبکه 5G، بلوتوث ۵.۱، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و گواهی ضد پاشش آب IP52 بهره می‌برد. ابعاد آن ۱۶۲.۷ در ۷۴.۶۶ در ۸.۱۹ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۸۴.۲۵ گرم است.

بنابراین دو گوشی Moto G23 و G13 موتورولا از نظر ظاهری کاملاً شبیه به هم هستند، ولی مدل G23 از دوربین‌های بهتر و شارژ سریع‌تری بهره می‌برد. قیمت این محصول نیز ۱۹۹ یورو خواهد بود. به زودی با اخبار کامل‌تری از این محصولات بازمی‌گردیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*