قرعه کشی خودرو

شرط جدید شرکت در قرعه کشی خودرو : بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز

وزارت صنعت، معدن و تجارت بلوکه شدن پول مشتریان را به‌عنوان شرط جدید شرکت در قرعه کشی خودرو در نظر گرفت.

گروه صنعتی ایران خودرو در طرح فروش فوق‌العاده اخیر خود خودروهای رانا پلاس، پژو پارس و سورن پلاس دوگانه سوز را از 17 تا 25 دی ماه ویژه متقاضیان عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده به اجرا درآورد؛ اما در این طرح فروش با ظرفیت 20 هزار دستگاه خودرو بیش از 10 میلیون نفر ثبت کردند که حواشی زیادی را به‌همراه داشت و حتی برخی از مسئولان آن را لاتاری ملی دانستند.

در همین راستا با توجه به این‌که ثبت نام بیش از 10 میلیون نفری در طرح فروش قبلی محصولات ایران خودرو باعث شد تا شانس برنده شدن متقاضیان واقعی به‌میزان چشمگیری کاهش پیدا کند، وزارت صنعت، معدن و تجارت شرط بلوکه شدن پول مشتریان را در طرح‌های فروش جدید در نظر گرفت.

جزئیات شرط جدید شرکت در قرعه کشی خودرو

قرعه کشی خودرو

طبق این شرط جدید، از این پس فقط افرادی قادر به شرکت در طرح فروش خودروسازان هستند که وجه خودرو در حساب آنها موجود باشد. ضمن این‌که مبلغ خودرو نیز از طریق بانک مسدود خواهد شد. این شرط مدتی قبل در طرح فروش شرکت سایپا نیز اعمال شد؛ طرحی که فقط 8 هزار و 500 نفر از آن استقبال کردند.

در واقع به‌واسطه این شرط جدید دیگر در طرح‌های فروش خودروسازان شاهد ثبت نام 10 میلیون نفری نخواهیم بود که همین موضوع شانس برنده شدن مشتریان واقعی را به‌میزان چشمگیری افزایش خواهد داد. در همین راستا گروه سایپا در طرح فروش روز سه شنبه هفته جاری و ایران خودرو در طرح فروش هفته آینده خود باید این شرط جدید وزارت صمت را اجرا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*