کیس گیمینگ

کیس های گیمینگ طراحی شده توسط هوش مصنوعی، مغز شما را منفجر می‌کند + عکس

یکی از کاربران خوش‌ذوق ردیت با استفاده از هوش مصنوعی، تصاویری جذاب و منحصر به‌فرد از کیس های گیمینگ را ساخته است.

هوش مصنوعی این روزها سر و صدای زیادی برپا کرده و بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه فناوری با ذوق و اشتیاق خاصی اخبار آن را دنبال می‌کنند. در این میان، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت با استفاده مولد مبتنی بر هوش مصنوعی Midjourney AI، تصاویری از کیس‌ های گیمینگ مینی ITX را منتشر کرده که اوج نبوغ این تکنولوژی را به‌نمایش می‌گذارند.

این کاربر با استفاده از این ابزار AI موفق به خلق تصاویری از 28 کیس جدید و زیبا شده است که در این میان برخی از آنها می‌توانند به‌سادگی در طراحی آینده سازندگان کیس استفاده شوند. هوش مصنوعی به‌طور پیوسته در حال ورود به زندگی ما است و امروزه در حوزه فناوری‌های مختلفی نظیر اسمارت هوم و گوشی‌های هوشمند کاربرد دارد.

کیس گیمینگ

این کیس‌ها که برخی از آنها از طراحی کروی شکل برخوردار هستند، به‌دلیل علاقه کاربر ردیت به ربات بازی Portal پدید آمده‌اند. کاربران برای استفاده از هوش مصنوعی در ساخت تصویر، معمولا از چندین کلیدواژه مختلف به‌عنوان ورودی استفاده کرده که کلمه spherical (کروی) در میان این ورودی‌ها است.

علیرغم جذابیت طرح‌های اولیه‌‌ای که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، مشکلاتی در مورد تصاویر کیس های گیمینگ وجود دارند. اولین مورد عدم کاربردی بودن برخی از آنها به‌دلیل عدم تعبیه جریان هوا، خنک‌کننده‌های مایع و غیره است. با این وجود، تصاویر فوق هم‌چنان می‌توانند به طرح‌هایی الهام‌بخش برای سازندگان و شرکت‌ها تبدیل شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*