سیستم عامل هندی

سیستم عامل هندی برای گوشی های موبایل معرفی شد

انستیتو فناوری هند سیستم عامل BharOS را برای گوشی های موبایل معرفی کرد. این سیستم عامل هندی با تمرکز بر حریم خصوصی و امنیت کاربران طراحی شده است.

انستیتو فناوری هندوستان با برگزاری یک کنفرانس از سیستم عامل BharOS رونمایی کرد. این سیستم عامل در واقع یک نسخه کاملا تمیز از پروژه متن باز اندروید (AOSP) محسوب می‌شود. این سیستم عامل از ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی متعددی نیز بهره می‌برد.

جزئیاتی از سیستم عامل هندی BharOS

سیستم عامل هندی

طراحان روی سیستم عامل BharOS به‌شکل پیش فرض هیچ اپلیکیشنی را نصب نکردند تا کاربران به انتخاب خود اپلیکیشن‌هایی که به آنها نیاز و اعتماد دارند را نصب کنند. ضمن این‌که کاربران با این سیستم عامل می‌توانند به سرویس فروشگاه خصوصی اپل (PASS) نیز دسترسی داشته باشند. در این فروشگاه، اپلیکیشن‌های مورد اعتماد متعددی ارائه شده تا با نیازهای حریم خصوصی و امنیتی کسب‌وکارها سازگار باشند.

به‌طور کلی BharOS برای پاسخ به نیاز کسب‌وکارها و سازمان‌هایی که دارای الزامات امنیتی خاص و اطلاعات حساسی هستند طراحی شده است. همچنین سیستم عامل BharOS آپدیت‌های ویژه خود را از طریق بی‌سیم دریافت خواهد کرد. گفتنی است شرکت سازنده هنوز اعلام نکرده این سیستم عامل طبق کدام نسخه از هسته اندروید توسعه پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*