نمایشگاه کار ایران

پنجمین دوره نمایشگاه کار ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

پنجمین نمایشگاه کار ایران در روزهای پنجم تا هفتم بهمن 1401 با حمایت ایرانسل و با حضور بهترین سازمان‌ها و شرکت‌ها در تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه کار امسال در روزهای 5 تا 7 بهمن 1401 در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه، فرصت گفت‌وگوی بدون واسطه بین کارجویان با مدیران و کارشناسان جذب و استخدام در سازمان‌های بزرگ را فراهم می‌کند و شرکت ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، حامی الماسی این رویداد خواهد بود.

جزئیات برگزاری پنجمین نمایشگاه کار ایران

بسیاری از کارجویان و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار از سراسر ایران در پنجمین نمایشگاه ملی کار حضور دارند تا به تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌های خود بپردازند. ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده خدمات 5G و رکورددار سرعت اینترنت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با همراهی شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود مثل ایرانسل لبز و ویستامدیا و با رویکرد اثرگذاری ماندگار در دنیای دیجیتال در این رویداد حضور خواهد داشت.

ایرانسل در چند دوره قبلی نمایشگاه کار نیز حضور داشته و همواره به‌دنبال شناسایی و جذب استعدادها در سراسر کشور بوده است. این اپراتور با حمایت از پنجمین دوره‌ی این رویداد، قصد دارد نمایشگاه مذکور فرصتی برای آشنایی دانشجویان، کارجویان و تمامی علاقه‌مندان با فرهنگ سازمانی و فرصت‌های شغلی موجود باشد.

در روزهای برگزاری این نمایشگاه، غرفه 39 سالن A با حضور متخصصان و مدیران ایرانسل، میزبان مراجعه‌کنندگان خواهد بود تا به آنها در خصوص زمینه‌های شغلی متنوع مشورت دهند. همچنین مدیران منابع انسانی ایران در روزهای برگزاری نمایشگاه، به ارائه‌ی مباحت آموزشی با عناوین «ارزش‌های پیشنهادی شرکت ایرانسل برای کارکنان»، «منابع انسانی دیجیتال و تحلیل داده‌های کارکنان» و «کارراهه شغلی در توسعه منابع انسانی» در حضور علاقه‌مندان می‌پردازد.

نمایشگاه کار ایران از ساعت 10 تا 17 روزهای پنجم تا هفتم بهمن 1401 در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از این رویداد بازدید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*