تمشک طلایی ۲۰۲۳

نامزدهای تمشک طلایی ۲۰۲۳ مشخص شدند؛ بلوند و تام هنکس پیشتازان بدترین‌های هالیوود!

با مشخص شدن نامزدهای اسکار، تمشک طلایی ۲۰۲۳ هم نامزد‌هایش را اعلام کرده و حالا می‌توانیم با بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ آشنا شویم. حضور فیلم بلوند در میان نامزد‌ها قابل انتظار بود اما حضور تام هنکس دوست‌داشتنی، کمی ناامیدکننده است.

نامزدهای جایزه تمشک طلایی ۲۰۲۳، تنها جایزه‌ای در دنیای سینما که هیچ کس نمی‌خواهد برنده آن باشد مشخص شدند! همان طور که انتظار داشتیم،‌ فیلم بلوند که زندگی‌نامه مریلین مونرو با بازی آنا دی آرماس است نامزدی‌های زیادی را کسب کرده است. مانند هر سال، نام بازیگران بزرگی را در لیست نامزدهای تمشک طلایی امسال می‌بینیم که متاسفانه امسال،‌ نام تام هنکس نیز جزو آن‌ها است.

نامزدهای تمشک طلایی؛ بلوند نامزد بدترین فیلم سال ۲۰۲۳!

در میان نامزدهای بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳، شاهد درخشش نام فیلم بلوند هستیم! فیلمی که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال گذشته هالیوود بود اما متاسفانه نتوانست مطابق انتظارها عمل کند. در کنار این فیلم، محصول جدید دیزنی یعنی پینوکیو نیز با حضور تام هنکس حاضر است. موربیوس جرد لتو هم به یکی دیگر از افتضاح‌های ابرقهرمانی لتو تبدیل شد تا مطمئن شویم او در انتخاب نقش‌هایش در فیلم‌های ابرقهرمانی، یکی از بدترین‌ها است. عزاداری بخیر و دختر پادشاه هم جزو نامزدهای بدترین فیلم‌های امسال هستند.

فیلم بلوند

لیست نامزدهای تمشک طلایی ۲۰۲۳ بدترین بازیگران نقش اصلی مرد هم نام‌های بزرگی را در خود جای داده است. تام هنکس به خاطر بازی‌اش در فیلم پینوکیو در این لیست حضور دارد و جرد لتو با موربیوس نیز یکی دیگر از نامزدها است. سیلوستر استالونه دوست‌داشتنی هم به خاطر بازی در فیلم ساماریتن، در این لیست حاضر است. کولسون بیکر به خاطر بازی در عزاداری به خیر و پیت دیویدسون به خاطر بازی در مارمادوک جزو دیگر نامزدها هستند.

فیلم پینوکیو

نکته قابل توجه درباره لیست نامزدهای تمشک طلایی بدترین بازیگران زن نقش اول، عدم حضور آنا دی آرماس است. دایان کیتون برای فیلم مک و ریتا، کایا اسکودلریو در فیلم دختر پادشاه و آلیشیا سیلورستون در فیلم رکوین جزو نامزدهای بدترین بازیگران نقش اول زن هستند.

دیگر نامزدهای مهم تمشک طلایی امسال

در میان مهم‌ترین نامزدهای تمشک طلایی ۲۰۲۳، باز هم نام تام هنکس را می‌بینیم. او این بار برای بازی در نقش مکمل در فیلم الویس، نامزد جایزه تمشک طلایی شده و می‌تواند امسال دو تمشک طلایی با خود به خانه ببرد! اندرو دومینک نیز برای کارگردانی فیلم بلوند نامزد تمشک طلایی بدترین کارگردان شده است. پنه لوپه کروز هم به خاطر بازی در فیلم ۳۵۵ نامزد بازیگر نقش مکمل تمشک طلایی شده است.

نظر شما چیست؟ آیا واقعا تام هنکس آنقدر عملکرد ضعیفی داشته که در دو دسته‌بندی مختلف نامزد جایزه تمشک طلایی شده است؟ نظر خود را با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*