سروش پلاس

سروش پلاس مدعی شد: 10 میلیون کاربر فعال و 31 میلیون ثبت نام شده داریم

سروش پلاس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این پیام رسان داخلی دارای 10 میلیون کاربر فعال بوده و تعداد کاربران ثبت نامی آن به 31 میلیون می‌رسد.

طی ماه‌های اخیر تعداد کاربران پیام رسان های داخلی پس از فیلترینگ شبکه های اجتماعی خارجی محبوب نظیر واتس اپ و اینستاگرام به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد و در همین راستا سروش پلاس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این پیام رسان داخلی دارای 10 میلیون کاربر فعال بوده و تعداد کاربران ثبت نامی آن به 31 میلیون رسیده است.

سروش پلاس 10 میلیون کاربر فعال دارد

سروش پلاس با انتشار بیانیه‌ای از رسیدن به 31 میلیون کاربر ثبت نام شده در این پیام رسان خبر داد و اعلام کرد چنین موفقیتی به دلیل پروژه بزرگ تغییر زیرساخت پیام رسان و مهاجرت به نسل پنجم حاصل شده است.

سروش پلاس

این پلتفرم داخلی مدعی شده در حال حاضر تعداد کاربران فعال آن به بیش از 10 میلیون کاربر می‌رسد و توانسته آمار 70 گیگابیت بر ثانیه ترافیک مصرفی را به ثبت برساند. با توجه به این‌که این پیام رسان در 15 آذرماه تعداد کاربران فعال خود را 8.1 میلیون نفر اعلام کرده بود، به نظر می‌رسد ظرف مدت 45 روز تعداد کاربران آن حدود 25 درصد رشد داشته است.

این پیام رسان داخلی در بخش دیگری از بیانیه خود اعلام کرد نسل پنجم سروش پلاس را با هدف ارتقای خدمات‌رسانی، افزایش سرعت عملکرد و ارتقای سطح امنیت به کاربران ارائه کردیم و در حال حاضر با استفاده از فناوری روز دنیا در بخش‌های زیرساختی می‌توانیم از 200 میلیون کاربر میزبانی کنیم و امکانات متنوعی را با بهترین کیفیت به آنها ارائه دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*