نمایشگاه کار

همراه اول با هدف جذب نخبگان در نمایشگاه کار حضور پیدا کرد

شرکت‌های تابعه همراه اول از جمله همراه کسب و کارهای هوشمند و آکادمی همراه با هدف جذب نخبگان در نمایشگاه کار حضور پیدا کردند.

از امروز چهارشنبه 5 بهمن 1401 پنجمین نمایشگاه کار در مجتمع نمایشگاهی برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این نمایشگاه که با حمایت همراه اول برگزار شده تا 7 بهمن 1401 میزبان کارجویان و علاقه‌مندان به فعالیت در صنعت ارتباطات و ورود به دنیای دیجیتال خواهد بود. ضمن این‌که شرکت‌های تابعه همراه اول از جمله همراه کسب و کارهای هوشمند و آکادمی همراه نیز با هدف جذب نخبگان در این نمایشگاه حضور دارند.

جزئیات حضور همراه اول در نمایشگاه کار 

از آنجایی که در نمایشگاه کار معتبرترین سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود حضور پیدا می‌کنند، کارجویان و متقاضیان می‌توانند در بازه برگزاری پنجمین دوره از این نمایشگاه یعنی از ساعت 9:30 تا 17 روزهای 5 بهمن تا 7 بهمن 1401 به غرفه همراه اول به آدرس مرکز نمایشگاهی برج میلاد (سالن B، شماره 93) مراجعه کرده و بدون واسطه با مدیران جذب و استخدام این شرکت‌ها ملاقات کنند.

شرکت‌های تابعه همراه اول از جمله شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند که محصولاتی نظیر اپلیکیشن‌های همراه من و اوانو را توسعه داده و آکادمی همراه که ماموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال را بر عهده دارد نیز در این نمایشگاه حضور دارند. از این رو کارجویان می‌توانند به غرفه این شرکت‌ها مراجعه کرده و از شرایط استخدام و فرصت‌های شغلی موجود آنها اطلاع پیدا کنند.

آکادمی همراه در این نمایشگاه فعالیت‌های خود در حوزه آموزش و کارآموزی را معرفی می‌کند و همچنین موقعیت‌های شغلی موجود خود برای جذب نیروهای توانمند و دارای مهارت را عرضه خواهد کرد. شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند هم برای جذب فرصت‌های شغلی موجود خود با حضور در این نمایشگاه از متقاضیان رزومه دریافت خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند لیست فرصت‌های شغلی این شرکت را از طریق لینک careers.ebcom.ir مشاهده کنند.

لازم به ذکر است آکادمی همراه اول فرصت‌های ویژه کارآموزی خود را در دی ماه گذشته با هدف حمایت از نخبگان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع مختلف در نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت عرضه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*