سامسونگ گلکسی S23 اولترا

دوربین گلکسی اس 23 اولترا یک شاهکار خواهد بود + نمونه تصاویر جدید

این نمونه تصاویر، آن‌قدر خوب هستند که انتظارات را از دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا – Samsung Galaxy S23 Ultra بالا می‌برند.

یکی از کاربران توییتر با دسترسی پیش از موعد به سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا، نمونه تصاویر دوربین این گوشی را منتشر کرد. قبل از هر چیز باید بدانید که او این تصاویر را در توییتر آپلود کرد؛ بنابراین به‌شدت کامپرس شده‌اند و شاید حق مطلب را درباره کارایی دوربین، ادا نکنند. یعنی اگر آن‌ها را روی خود گوشی و بدون فشرده‌سازی ببینید، به‌مراتب بهتر خواهند بود.

یکی از تصاویر، بدون زوم و با دوربین اصلی، در روز ثبت شده است. چند نمونه عکس هم با زوم 10 برابر دوربین تله‌فوتو و زوم دیجیتالی 30 برابر گرفته شده‌اند. دو عکس از فضای شهری در شب و یک عکس هم از کره ماه داریم.

با نگاهی به این تصاویر، می‌توان گفت که نمونه عکس‌های دوربین گلکسی S23 اولترا با وجود کامپرس شدن، به همان خوبی هستند که انتظار می‌رفت. فقط شاید زوم دیجیتالی 30X جای بهتر شدن داشته باشد که آن هم با آپدیت‌های نرم افزاری، دور از دسترس نیست.

قطعا در مراسم رونمایی روز اول فوریه (12 بهمن)، سامسونگ با آب و تاب درباره دوربین این گوشی صحبت خواهد کرد. منتظر معرفی ویژگی‌هایی مانند زوم فضایی هم باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*