گلکسی S23 اولترا

ویدیو تبلیغاتی جدید گلکسی S23 اولترا سامسونگ، زوم فضایی و قدرت عکاسی در شب را به کاربران وعده می‌دهد

در ویدیو تبلیغاتی جدید Galaxy S23 Ultra – گلکسی S23 اولترا بیش از هر چیز بر روی عملکرد خیره‌کننده ماژول دوربین این دستگاه تاکید می‌شود. آیا سلطنت کره‌ای‌ها بر بازار دوربین گوشی های هوشمند همچنان ادامه خواهد یافت؟

سامسونگ امروز با نمایش یک ویدیو جدید از گوشی گلکسی S23 اولترا قدرت فوق‌العاده دوربین‌های پشت آن را به رخ کشید.

بر اساس اطلاعات موجود از این پرچمدار، ماژول دوربین این گوشی چهارگانه بوده و متشکل از یک حسگر اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی است که یکی بزرگنمایی نوری سه برابری داشته و دیگری بزرگنمایی نوری ده برابری را ارائه می‌دهد. همچنین میزان بزرگنمایی دیجیتالی دوربین گلکسی اس 23 صد برابر خواهد بود!

ویدیو تبلیغاتی جدید گلکسی S23 اولترا با تمرکز بر روی تصویربرداری از ماه ساخته شده و حاکی از قدرت خارق‌العاده دوربین این گوشی است. تیزر تبلیغاتی Galaxy S23 Ultra را می‌توانید در زیر مشاهده فرمایید:

جدید ترین ویدیو تبلیغاتی گلکسی S23 اولترا با تمرکز بر سیستم دوربین

چند روز پیش، تیم روه، مسئول بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که سیستم دوربین خانواده گلکسی اس 23 در سال جاری هوشمندتر شده و تصاویر و ویدیوهای بسیار بهتری را در شرایط مختلف نوری ثبت خواهند کرد.‌

مهم‌ترین نکته قابل برداشت از این اظهار نظر، بهبود چشمگیر قابلیت‌های تصویربرداری در شب در کهکشانی‌های جدید سامسونگ است و حسگر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 به کار رفته در مدل اولترا هم با قابلیت‌های جدیدش قرار است بر روی همین امر تمرکز داشته باشد.

همان‌طور که در ویدیوی تبلیغاتی بالا مشاهده فرمودید، اشاره سامسونگ به عبارت Epic Nights are Coming گویای کیفیت بالای تصاویر شب مدل اولترا از Galaxy S23 خواهند بود. این قابلیت‌های ویژه احتمالا از طریق مد Night Mode در اختیار کاربران S23 Ultra قرار خواهد گرفت.

گلکسی S23 اولترا

از سوی دیگر، مدل‌های استاندارد و پلاس از گلکس اس 23 نیز سیستم دوربین یکسانی داشته و هر دو از حسگرهای اصلی 50 مگاپیکسلی در ماژول دوربین پشت بهره خواهند برد. بعلاوه، هر دو مدل از دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی هم بهره برده و به دوربین‌های تله فوتو با قابلیت ارائه بزرگنمایی دیجیتالی سی برابری نیز مجهز خواهند بود.

به‌منظور فعال‌سازی مد Night Mode در یک گوشی گلکسی سامسونگ لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپلیکیشن دوربین را بر روی گوشی گلکسی خود باز کنید.
  • بر روی صفحه سوایپ کنید تا به گزینه More برسید. سپس بر روی Night ضربه بزنید.
  • زمانی که آماده تصویربرداری بودید، بر روی کلید Capture ضربه بزنید تا تصویر شما ثبت شود.
  • تصاویر ثبت شده را در گالری خود مشاهده کنید.

تا زمان رونمایی از سری گوشی‌های گلکسی اس 23 چقدر باقی مانده است؟

گلکسی S23 اولترا دوربین

بر اساس زمان‌بندی رسمی سامسونگ، یک هفته دیگر یعنی روز اول فوریه، زمان رونمایی از سری گوشی‌های گلکسی S23 خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود زمان عرضه این گوشی‌ها به بازار نیز روز 17 فوریه باشد. همچنین قیمت پایه مدل استاندارد گلکسی اس 23 از 800 دلار آغاز می‌شود؛ در حالی که مدل‌های پلاس  و اولترا به ترتیب با حداقل قیمت‌های 1000 و 1200 دلار برای مدل‌های پایه با حداقل میزان رم و حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*