مکث موتور تیام

مکث موتور تیام ، شاسی بلند ارزان قیمت جدید بازار ایران + مشخصات، آپشن ها و عکس

مکث موتور تیام یا بایک رویجیانگ X3 به‌زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی ارزان قیمت آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که شرکت مکث موتور قصد دارد بایک رویجیانگ X3 را با نام تیام به‌شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند. این خودرو مدتی قبل به ایران آورده شده و هم‌اکنون در حال انجام تست‌های فنی در جاده‌های کشور است. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

مشخصات مکث موتور تیام 

مکث موتور تیام

مکث موتور تیام یا بایک رویجیانگ X3 که در ردیف خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت جای دارد از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 111 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل خواهد شد.

مکث موتور تیام

این شاسی بلند 7 نفره دارای فاصله محوری 2700 میلی‌متری بوده و می‌تواند برای سرنشینان ردیف اول و دوم خود فضای مناسبی را به وجود آورد. وزن این شاسی بلند 1435 کیلوگرم اعلام شده و طراحان برای آن یک باک بنزین 48 لیتری را نیز در نظر گرفتند.

مکث موتور تیام

از امکانات نسخه فول این شاسی بلند چینی در بازارهای جهانی می‌توان به نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ آلومینیومی 16 اینچی، سنسور فشار باد تایرها، کروز کنترل، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین زیر آینه شاگرد، دوربین و سنسور پارک عقب، فرمان کمکی برقی، سقف پانوراما، تهویه الکتریکی دستی و 2 ایربگ ایمنی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی درست و حسابی که نداره ، رینگ و بدنه که بهم نمیخورن ، متریال دیزاین که افتضاحه
    موتور ۱.۵ نیم ۱۱۱ اسب بخار واسه ماشین ۷ نفره ۱ و نیم تُنی که شدیدا ضعیفه.
    آخه چرا اینارو میارین و تبلیغ میکنین.
    موندم ما ایرانیا واقعا لیاقتمون چنین آشغالاییه؟
    هرچی شاسی جدید داریم همشون موتور ۱.۵ لیتری توربو با گیربکس منسوخ شده cvt ، یعنی مزخرف.
    لندکروز و اسپورتیج و پرادو و توسن و سانتافه که بجای خود ، موهاوی ۸ سیلندر ۷ نفره رو ترجیح میدم به آشغالای چینی ، هرکی هرچی میخواد بگه.
    ملت تورو خدا کمی آگاه باشید