بهترین شاسی بلندهای سال 2023

بهترین شاسی بلندهای سال 2023 از نگاه کارانددرایور

بهترین شاسی بلندهای سال 2023 از نگاه کارانددرایور معرفی شدند. این مجله خودرویی معتبر لیست 10 پیکاپ و شاسی بلند برتر سال 2023 را منتشر کرد.

مجله معتبر کارانددرایور لیست 10 پیکاپ و شاسی بلند برتر سال 2023 را منتشر کرد. کارشناسان این مجله با بررسی شاسی بلندها و پیکاپ های زیر قیمت 110 هزار دلار بازار در بخش‌های پرفورمنس، تجربه رانندگی، کارایی و راحتی توانستند لیستی از بهترین پیکاپ ها و شاسی بلندهای سال 2023 را تهیه کنند. در ادامه با بهترین شاسی بلندهای سال 2023 از نگاه کارانددرایور آشنا خواهیم شد.

بهترین شاسی بلندها و پیکاپ های سال 2023

فورد برانکو

بهترین شاسی بلندهای سال 2023

سه سال از حضور فورد بانکو در بازار می‌گذرد و این خودرو کماکان جزو شاسی بلندهای آفرودی مورد علاقه کارشناسان مجله کارانددرایور محسوب می‌شود. این خودرو هم در آفرود و هم در جاده از توانایی‌های مناسبی بهره می‌برد و به همین دلیل جزو گزینه‌های محبوب مشتریان به‌شمار می‌رود. مشتریان می‌توانند فورد برانکو را در مدل‌های مختلف از 4 سیلندر پایه تا رپتور با شتاب 5.6 ثانیه‌ای سفارش دهند.

فورد ماوریک

بهترین شاسی بلندهای سال 2023

مارویک یکی از بهترین پیکاپ‌های جمع‌وجور بدون شاسی مستقل در بازار به‌شمار می‌رود. ارتفاع مناسب این خودرو باعث شده تا ورود به خودرو و قرار دادن اجسام در بخش بار آن بسیار آسان شود و همچنین راننده نیز به بیرون دید خوبی داشته باشد. به‌طور کلی فورد ماوریک با قیمت مناسب و تجربه رانندگی آسان خود شایسته حضور در لیست بهترین شاسی بلندهای سال 2023 است.

جنسیس GV70

بهترین شاسی بلندهای سال 2023

جنسیس GV70 با طراحی جذاب خود حداکثر راحتی و حس اسپرت بودن را ارائه می‌دهد و با شایستگی کامل در لیست بهترین شاسی بلندهای سال 2023 جای گرفته است. این شاسی بلند جمع‌وجور با موتورهای 4 سیلندر توربو و V6 توئین توربو قابل سفارش بوده و هر دو پیشرانه حداکثر نرمی و سکوت را به‌همراه دارند تا سرنشینان از نهایت سکوت کابین لذت ببرند. فضای بار بزرگ، موتورهای نرم و فضای مناسب برای 4 بزرگسال از سایر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شوند.

هوندا CR-V

بهترین شاسی بلندهای سال 2023

هوندا CR-V در تمام بخش‌ها عملکرد خوبی داشته و می‌تواند به‌خوبی به نیاز مشتریان شاسی بلندها پاسخ دهد. این خودرو دارای ساختار مستحکم و ساکتی بوده و همچنین رانندگی نرمی را همانند خودروهای گران‌قیمت ارائه می‌دهد. این خودرو با موتور هیبریدی و مصرف سوخت ترکیبی کمتر از 6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر یکی از بهترین شاسی بلندهای جمع‌وجور بازار محسوب می‌شود.

هیوندای آیونیک 5

بهترین شاسی بلندهای سال 2023

آیونیک 5 روی پلتفرم E-GMP توسعه پیدا کرده و به همین دلیل نسبت به رقبا برتری دارد؛ این پلتفرم به‌شکل ویژه برای خودروهای الکتریکی طراحی شده و به‌واسطه معماری 800 ولتی آن می‌توان 10 تا 80 درصد باتری‌ها را با شارژ سریع ظرف مدت 18 دقیقه شارژ کرد.

تمام تیپ‌های این خودرو از هندلینگ چابک، شتاب سریع و رانندگی لذت‌بخشی بهره می‌برند. همچنین این خودرو به‌واسطه باتری‌هایی که در زیر کف خودرو نصب شدند و موتورهای برقی جمع‌وجور می‌تواند برای سرنشینان فضای مناسبی را فراهم سازد.

کیا EV6

بهترین شاسی بلندهای سال 2023

این شاسی بلند کیا همانند هیوندای آیونیک 5 به معماری 800 ولتی مجهز شده و فقط با 11 دقیقه شارژ می‌توان برد خودرو را تا 160 کیلومتر افزایش داد. این خودرو با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 500 کیلومتر را بپیماید که نسبت به تمام خودروهای الکتریکی زیر 50 هزار دلار بیشترین پیمایش را دارد. نسخه پرفورمنس این خودرو به نام GT نیز ظرف مدت 3.2 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

کیا تلوراید

kia telluride

کیا تلوراید نسبت به سایر شاسی بلندهای سه ردیفه از لحاظ تجهیزات در صدر قرار دارد. این خودرو به موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر با قدرت 290 اسب بخار مجهز شده که به‌همراه گیربکس 8 سرعته اتومانتیک خود می‌تواند سواری نرمی را ارائه دهد. این شاسی بلند کره ای برای چهارمین سالی متوالی در لیست بهترین شاسی بلندهای سال این مجله قرار گرفته است.

پورشه ماکان

porsche macan

ماکان نسبت به سایر مدل‌های اسپرت پورشه از سطح زمین ارتفاع بیشتری دارد، اما پس از عبور از چند پیچ دیگر متوجه نخواهید شد که در یک شاسی بلند 2 تنی قرار دارید. گیربگس 7 سرعته دو کلاچه این خودرو با سرعت و دقت زیادی دنده‌ها را تعویض می‌کند. هرچند قیمت این شاسی بلند با سفارش آپشن‌ها به بیش از 100 هزار دلار خواهد رسید، اما شاسی بلند دیگری همانند آن نمی‌تواند از پیچ‌ها شبیه یک خودرو اسپرت عبور کند و در بزرگراه همانند یک کروز لوکس باشد.

رم 1500

ram 1500

رم 1500 به خوبی به تمام نیاز مشتریان پیکاپ‌های فول سایز پاسخ می‌دهد و آنها را از عملکرد فوق‌العاده خود شگفت‌زده خواهد کرد. این خودرو از سیستم تعلیق فنر پیچشی عقب همانند شاسی بلندهای لوکس بهره می‌برد. البته کابین این خودرو بهترین بخش این خودرو محسوب می‌شود؛ جایی که طراحان از متریال باکیفیتی نظیر چرم، تریم فلزی و تزئینات چوبی استفاده کردند. همچنین تیپ‌های پایه این خودرو نیز از کیفیت ساخت عالی بهره می‌برند.

ریویان R1T

2023 rivian r1t

کارشناسان کارانددرایور از لحاظ رانندگی، پیکاپ R1T را بهترین پیکاپی می‌دانند که تاکنون مورد آزمایش قرار دادند. این خودرو به 4 پیشرانه برقی در هر چرخ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 835 اسب بخار را به تولید برساند. این پیکاپ با وزن 3250 کیلوگرمی خود ظرف مدت 3 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و برد حرکتی آن در بزرگراه نیز 450 کیلومتر اعلام شده است.

این پیکاپ برقی آمریکایی به سیستم آنتی‌رول هیدرولیکی و کمک‌فنرهای بادی تطبیقی که معمولا در سدان‌های لوکس وجود دارد مجهز شده است و به همین دلیل عملکرد آن در جاده رانندگان را شگفت‌زده خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*