پایان نامه سال

همراه اول به پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات جایزه داد

مراسم دومین جایزه همراه اول به پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات برگزار شد. سه رساله برتر در این رویداد جایزه دریافت کردند.

عصر امروز پنجشنبه 6 بهمن 1401 مراسم دومین جایزه همراه اول به پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این مراسم حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل اپراتور همراه اول و جمعی از اساتید و پژوهشگران برجسته حوزه مهندسی کامپیوتر کشور نیز حضور داشتند.

جازیره همراه اول به سه پایان نامه برتر سال

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم به همکاری صنعت و دانشگاه به‌عنوان پیشران اکوسیستم نوآوری اشاره کرد و گفت همکاری سه نهاد دولت، صنعت و دانشگاه به عنوان هسته اصلی نوآوری و شکل‌گیری فناوری‌های مختلف محسوب می‌شود. وی در ادامه پس از معرفی فرصت‌های همکاری صنعت و دانشگاه به تشریح نمونه‌های موفق جهانی و مدل‌های هم‌آفرینی صنعت و دانشگاه پرداخت.

قائم مقام همراه اول در ادامه گفته‌های خود از اقدامات همراه اول طی همکاری با دانشگاه‌ها به طرح حمایت از پایان نامه‌ها، کارآموزی، حمایت از رویدادهای علمی و پژوهشی، نوآوری باز و حمایت از نخبگان اشاره کرد. ارائه گزارشی از دومین جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات جزو سایر بخش‌های این رویداد محسوب می‌شود که همزمان با اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی انجمن کامپیوتر برگزار شد.

در ادامه مراسم نیز کمیته علمی و داوری این رویداد رساله‌های دکتری را مورد بررسی قرار داد و سه رساله را به‌عنوان رساله‌های برتر این دوره معرفی کرد. گفتنی است رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با همکاری دبیرخانه این کنفرانس برگزار شد.

سینا دارابی مقدم از دانشگاه صنعتی شریف با عنوان رساله «بهبود بهره‌وری منابع حافظه در پردازنده‌های گرافیکی با استفاده از ناهمگونی کاربردها»، سیده فاطمه علوی از دانشگاه شیراز با عنوان رساله «یادگیری کرنل نیمه معین مثبت منعطف برای مسائل با نظارت و بدون نظارت» و علی عبدی از دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان رساله «مکان‌یابی پویای کنترلرها در شبکه‌های نرم افزار محور با هدف کاهش هزینه پیاده‌سازی و افزایش قابلیت بقا با استفاده از الگوریتم اکتشافی» به ترتیب مقام رساله‌های برتر اول تا سوم را دریافت کردند و همراه اول نیز به آنها به ترتیب 200 ، 150 و 100 میلیون ریال جایزه اعطا کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*